دشمن شناسی

سوره توبه آیه 8: چگونه با مشرکان عهدشکن ، وفای به عهد توان کرد؟؟!!!! در صورتیکه آن ها بر شما ظفر یابند ، مراعات هیچ عهد و پیمان را نخواهند کرد و به زبان بازی ، شما را خوشنود می سازند!! در صورتی که در دل جز کینه شما ندارند و بیشتر آن ها فاسق و نابکارند!!!

دشمن شناسی

سوره توبه آیه 8: چگونه با مشرکان عهدشکن ، وفای به عهد توان کرد؟؟!!!! در صورتیکه آن ها بر شما ظفر یابند ، مراعات هیچ عهد و پیمان را نخواهند کرد و به زبان بازی ، شما را خوشنود می سازند!! در صورتی که در دل جز کینه شما ندارند و بیشتر آن ها فاسق و نابکارند!!!

مشخصات بلاگ
دشمن شناسی

حیلت رها کن عاشقا دیوانه شو دیوانه شو
و اندر دل آتش در آ پروانه شو پروانه شو

هم خویش را بیگانه کن هم خانه را ویرانه کن
و آنگه بیا با عاشقان هم خانه شو هم خانه شو

باید که جمله جان شوی تا لایق جانان شوی
گر سوی مستان می روی مستانه شو مستانه شو

چون جان تو شد در هوا ز افسانه شیرین ما
فانی شو و چون عاشقان افسانه شو افسانه شو

پروتکل های یهود ... شماره 17

پنجشنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۵، ۰۴:۲۲ ب.ظ

این پست ام رو اختصاص دادم به یکی دیگه از پروتکل های یهود که بی ربط به راهپیمایی روز قدس و تشکیل حکومت صهیون در فلسطین هم نیست...

این پروتکل ها نقشه راه صهیونسم در تسلط بر دنیاست ...!

خلاصه پروتکل 17:

در این بخش اشاره ای به از بین بردن اعتبار کشیشان در نگاه غیر یهودیان داره و بایستی به ماموریت کشیشان که ممکن هست خطری برای صهیونیسم باشند پایان داد.

یهود، کشیش ها رو در تنگنا قرار داده و بدین ترتیب تاثیرشون روز به روز بر مردم به سمت قهقرا میره...

(نکته ای باید اضافه کنم مبنی بر اینکه همچنین مبحثی در حال حاضر در کشور خودمونم هست ... یعنی فاصله بین مردم و علما ... که بخشی به انفعال خود علما بر میگرده و بخشی هم پروژه نفوذ دشمن هست ...

 یهود میدونه روحانیت در هر دین و مذهبی، جایگاه ویژه ای در بین مردم داره که به اصطلاح، معتمدین مردم محسوب میشن ... اونها میتونن با یک فتوای جهادی ، سالها برنامه ریزی دشمن رو عقب بندازن یا بالکل از بین ببرن ... پس چه بهتر از چشم عوام افتاده و مردم به اونها بی اعتماد بشن در این صورت از سر راه برداشته شده و حاکمیت جوامع راحت تر به دست اغیار میفته ...!

اما همانطور که در بقیه دولت ها مکتب سکولاریسم (جدایی دین از سیاست) جواب داده در ایران هم همین پروژه کلید میخوره که البته مرحوم مدرس به موقع هوشیاری به خرج میده و شعار :" سیاست ما عین دیانت ماست و دیانت ما عین سیاست ماست" رو سر میده تا عوام و خواص که در خواب غفلت هستن بیدار بشن ...

متاسفانه بعد از انقلاب که دست بسیاری از نفوذی ها از این کشور کوتاه شده بود، به یاری ! لیبرال ها(دهه 70) دوباره پروژه جدایی دین از سیاست کلید میخوره تا تقسیم قدرت در ایران شکل بگیره و در ادامه ولایت فقیه تماما تاثیر و فلسفه وجودی اش رو از دست بده ...!

اونها خوب میدونن واژه امام برای مسلمین واژه مقدس و ارزشمندیه که تاثیر به سزایی در ولایتپذیری مردم داره در نتیجه بعد از رحلت امام خمینی (ره) شیطنت کرده و واژه امام به مقام معظم رهبری تغییر ماهیت میده ... (البته چند سالی هست که با هوشمندی مراجع دوباره واژه امام به جایگاه خودش بر گشته...!)

 در باب روحانیت و مراجع هم همین بحث تعمیم داده میشه، زمزمه هایی مبنی بر اینکه روحانیت و علما به نجاست و طهارت بپردازن بهتره و حل مسائل سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، فرهنگی ، نظامی و ...که در حد علما نیست رو به تکنوکرات های لیبرال واگذار کنن ...! که نتیجه اش هم در این 25 سال مشخص شد... (البته بحثی که امام خمینی در باره عدم مسئولیت پذیری روحانیونی که ضعف قدرت مدیریت و تصمیم گیری درست دارن، جداست)

امیدوارم با ورود برخی افراد معلوم الحال جدید به مجلس خبرگان شاهد این شیطنت ها نباشیم ...!)

 

مصافحه پاپ بندیکت شانزدهم با نتانیاهو

نحوه دست دادن پاپ نظیر فراماسونرهاست ..!!!

در حال حاضر هم حضور واتیکان و پاپ سوری هست...!

 

و اما در ادامه روند از بین بردن کشیش گری در غیر یهودیان، اذعان میکنن هنگامی که زمان موعود فروپاشی دربار پاپ رسید و مردم بدانجا حمله کردند ما به عنوان میانجی و مدافع شخص پاپ و جلوگیری از خونریزی به دربار نفوذ کرده  و تا بالکل قدرتش رو از بین نبریم، بیرون نخواهیم آمد...!

آنگاه پادشاه یهودیان ، پاپ واقعی دنیا و رئیس کلیسای بین المللی خواهد بود.

جوانان رو با ادیان باستانی و دین یهود آشنا کرده و بعد از طریق انتقادات به جنگ با کلیساها میرن تا مردم رو از کلیساها جدا کنند (نظیر افزایش تغییر دین جوانان در کشور)

مطبوعات که قبلا در پروتکل 12 در موردش صحبت شد هم کمکی هستند در جهت انتقاد از دول و مذاهب غیر یهود با غیر اخلاقی ترین اصطلاحات موجود برای تنزل شان و منزلت اونها (بعضی از نشریات خودمون هم به این بیماری دچار هستن که تمامی احکام اسلامی رو به طرز مشکوکی زیر سوال میبرند اعم از قصاص و ازدواج موقت و حجاب و ...)

 

در انتها اشاره ای به جاسوسان خودشون این بار در بین ادارات میکنه و میگه وحدت و همدلی بین کارمندان رو از بین میبرن تا کارمندان در فکر خودبینی و عدم مسئولیت و خیانت و تهمت و دروغ به همکاران دیگر باشن...!

 

___________________________________________________

پ.ن: مطلب "فلسطین، فروش زمین ، واقعیت یا شایعه" رو حتما بخونین

  • ۹۵/۰۴/۱۰
  • مهدیه ...

امامت

ولایت

یهود

نظرات  (۸)

احسنت عالی بود
خصوصا ربطش با جامعه امروز
پاسخ:
بله ...
ممنون...
من همیشه تفسیر قرآن یا نهج البلاغه رو که میخونم مصداقش تو جامعه امروز برام اظهر من الشمسه ... بقیه رو هم همینطور مصداق یابی میکنم...
دشمن دشمنی میکند
و گاهی دوست هم دشمنی میکند
و نفوذ یعنی همین
شاید...
پاسخ:
اقلیت خائن و اکثریت جاهل یعنی همین ...
واقعا تا حکومتی خائن و نفوذی نداشته باشه هرگز استقلال و آزادی اش رو از دست نمیده ...!

سلام.بسیار عالی بود.اتفاقا دیشب که سریال معمای شاه رو می دیدم بخشی از اون توجهمو جلب کرد.اونجا که شوهر نوری برای نماز خوندن مسخرش میکنه و آمال حزب توده رو  به رخش میکشه و ...با خودم فکر کردم که الان از همون حزب توده چی مونده؟!

تا مردم خودشون نخوان چیزی قابل حل و فصل نیست.الان شما این پستو گذاشتین نهایتن 4 نفر موافق یا مخالف کامنت میذارن.بعدش میری توو یه وبلاگ دختره نوشته خسته ام.اونوقت 168 تا کامنت براش گذاشتن که ای وای دردت به جونمو.....ای داد از این روزگار

پاسخ:
سلام
ممنون
آره پاراگراف آخری تونو قبول دارم ... اونم عجیب ...!!!
  • رفاقت به سبک شهید
  • خیلی عالی بود دستتون درد نکنه
    واقعا دست مریزاد
    پاسخ:
    ممنون از شما دوست گرامی
    :)
    پاسخ:
    :(
    حق
    من هم هم کلاسی ای داشتم دوران دبیرستان چند سال پیش مسیحی شد قاچاقی فرار کرد انگلیس.عکس های غسل تعمیدشو با چه افتخاری احمق منتشر میکرد!
    به بهانه ولایت فقیه و دیکتاتوریو اینجور مزخرفات در واقع پناهنده ی کشوری شد که کشوره سلطنتیه!
    در واقع به قول خدا در قرآن بل الانسان یرید ان یفجّر امامه
    پاسخ:
    نکته بسیار ظریفی رو اشاره کردین ... اینجا(عوامل داخلی و خارجی) دم از دیکتاتوری ولایت فقیه میزنن ... بعد خیلی از همون کشورا، سلطنتی و دیکتاتوری اداره میشن ... چه پارادوکس جالبی ... !!!
    عذر میخوام آیه شریفه این بود: آیه 5 سوره مبارکه قیامه
    بَلْ یُرِیدُ الإنْسَانُ لِیَفْجُرَ أَمَامَهُ
    پاسخ:
    بله

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">