دشمن شناسی

سوره توبه آیه 8: چگونه با مشرکان عهدشکن ، وفای به عهد توان کرد؟؟!!!! در صورتیکه آن ها بر شما ظفر یابند ، مراعات هیچ عهد و پیمان را نخواهند کرد و به زبان بازی ، شما را خوشنود می سازند!! در صورتی که در دل جز کینه شما ندارند و بیشتر آن ها فاسق و نابکارند!!!

دشمن شناسی

سوره توبه آیه 8: چگونه با مشرکان عهدشکن ، وفای به عهد توان کرد؟؟!!!! در صورتیکه آن ها بر شما ظفر یابند ، مراعات هیچ عهد و پیمان را نخواهند کرد و به زبان بازی ، شما را خوشنود می سازند!! در صورتی که در دل جز کینه شما ندارند و بیشتر آن ها فاسق و نابکارند!!!

مشخصات بلاگ
دشمن شناسی

حیلت رها کن عاشقا دیوانه شو دیوانه شو
و اندر دل آتش در آ پروانه شو پروانه شو

هم خویش را بیگانه کن هم خانه را ویرانه کن
و آنگه بیا با عاشقان هم خانه شو هم خانه شو

باید که جمله جان شوی تا لایق جانان شوی
گر سوی مستان می روی مستانه شو مستانه شو

چون جان تو شد در هوا ز افسانه شیرین ما
فانی شو و چون عاشقان افسانه شو افسانه شو

اضطرار ...

شنبه, ۸ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۷:۲۷ ب.ظ

 

من که دیدم نه راه پس دارم نه راه پیش سر جام واستادم و دو طرف جاده رو نگاه کردن ...

اینجا بود که دیدم همه 10، 15 تا سگه شروع کردن سمتم دویدن ...

و من فقط اون لحظه گفتم :

اُه ... نه ... خدای من ... !!!

 

و اما ادامه ماجرا :

اینجا بود که برای اولین بار از جانوری به نام سگ ترسیدم ...!

اما بازم سعی کردم خونسردی خودمو حفظ کنم تا بهانه ای دست سگ ها ندم ...!

یادمه اولین کاری که کردم این بود چادرمو جمع کردم گاز نگیرن و نکشن ...!

چون خیلی سریع بهم رسیدن، نتونستم موقعیتم رو تغییر بدم ... فقط تو فکر این بودم که تحریکشون نکنم ...فکر میکردم که چطوری میتونم از مهلکه نجات پیدا کنم ...!

یکی از سگ ها از بقیه شون سمج تر بود ... یه سگ قهوه ای با قد متوسط ...

اولش بهم نزدیک شد ...و شروع کرد منو بو کشیدن ... هر چی به سمت چپ و راست میرفتم به همراه من میومد ... بجز سگ قهوه ای بقیه در فاصله نیم متری تا 1 متری دور من پخش بودن ...

دیدم ول کن نیست ، شروع کردم به حرف زدن: "ولم کن ... کاری ندارم ... برو کنار و ... !!!"

از اون ور هم با خودم فکر میکردم این حیوون زبون نفهم چطور میخواد متوجه بشه من چی میگم ... خدایا ! نکنه منو تکه پاره کنن ...!

تو این فکرای وحشتناک بودم که یکهو پوزه شو روی پاهام حس کردم ... ! دیگه نتونستم خودمو نگه دارم و چند بار به فاصله کوتاهی فریاد زدم ... سگای اطراف همینطور پارس می کردن و من هم فریاد ...

حتی یادمه چند متر جلوتر ، جلوی یکی از خونه ها یه ماشین پارک بود ... همینطور که با سگها تقلا میکردم، در عین حال یه چشمم به اطراف بود که ببینم کسی پیداش میشه ... اما دریغ از یه نفر آدمیزاد ... !

برای چند لحظه احساس اضطرار خیلی شدیدی داشتم ... تنهایی و ترس ...

بدجوری گیر افتاده بودم ... تو همین بین که با خودم میگفتم: وای خدا میخواد چی بشه ؟! که دیدم سگ داره میاد بالاتر ... همون لحظه بود که بلندترین فریادمو زدم ... دچار استیصال شدید که چه خاکی به سر کنم ... ناگهان صدای مردی از دور شنیده شد ... و آنی سگ قهوه ای خودشو کشید کنار ... و بقیه هم کمی دور شدن ...

هر چی اطراف رو نگاه کردم ، هیچ کی رو ندیدم ... و هیچوقت هم نفهمیدم کی بود ... !

وقتی دیدم دارن دور میشن ... قدم هامو آروم برداشتمو و دور شدم ...

        *****************************************

شب موقع خواب:

همش قیافه سگ ها و احساس اضطراری که داشتم جلو چشمم میومد ... از این سگ ها تو ذهنم زامبی هایی ساخته بودم که از سر و کولم بالا میرفتن ...!

همش به این فکر میکردم که احساس ترس و استیصال و ناامیدی چقدر وحشتناکه ...

فکر آدمایی که دزدیده میشن ، بهشون تجاوز میشه و به قتل میرسن...حالا میخواد توسط خفاش شب باشه یا زودیاک ...!

اون لحظه چه اضطرار و ترسی رو تجربه میکنن ...

 

فکر زنان و مردانی که دست داعشی ها میفتن ، سرشون بریده میشه یا به عنوان برده فروخته میشن که هزار جور بلا سرشون بیاد ...

اون لحظه چه اضطرار و ترسی رو تجربه میکنن ...

 

فکر اینکه الان رو سرت بمب میریزن و همه جا میره رو هوا ...

اون لحظه چه اضطرار و ترسی رو تجربه میکنی ...

 

فکر اینکه قحطی زده ای و لاشخوری که بالاسرته، منتظر مرگت هست...

اون لحظه چه اضطرار و ترسی رو تجربه میکنی ...

 

فکر اینکه الان میخوان زنده زنده بسوزوننت ...

 

فکر اینکه برای یه عده ای جانور کثیف و خونخوار، عروسک لولیتا شدی و...

 

می خوام بگم به خاطر اضطرار تمامی آدمای دنیا که شاید تابحال یک صدم اضطرارشون رو تجربه نکردیم به خدا بگیم : اَین المُضطرّالّذی یُجابُ اِذا دعی ...

 شخص مضطرّی که تو دعای ندبه به اندازه تمام آدم های روی زمین از 1110 سال قبل تا به الان مضطر هس... مضطرّی که میگه با شادی شیعیانش شاد و با ناراحتی هاشون ناراحت میشه... اینکه خبر احوال شیعیان بهش می رسه ... خبر تمام اتفاقات دنیا بهش می رسه که ما یک هزارمش هم نمیدونیم ... یک چشم اشک و یک چشم خون داره ...

امامی که از دست شیعیانش مضطره ... امامی که تو دعای عهد، می گیم که: اَللّهمََ اجعَلنی مِن المُسارعینَ اِلیه فی قَضاءِ حَوائِجِه ...

خدایا مارا از شتابندگان به سویش در برآوردن حاجتش قرار بده ...

و این چه جمله و تکلیف سنگینی هست اگه بفهمیم ...

و معنی ساده اش اینه که قراره ماها، امام زمانمون رو حاجت روا کنیم...!

عزیزان ، خواهشا احیای نیمه شعبان در مساجد رو فراموش نکنین ... که هیچ چیزی در زندگی الانمون واجبتر از این نیست ...

مراسمی که داره جهانی میشه ...خیلی بده ما که مدعیان صف اول هستیم جا بمونیم .... !

 

امام زمان عجل الله تعالی فرجه شریف: برای فرج من زیاد دعا کنید که فرج (گشایش در کار) شما در فرج من است ...

اللهم عجّل لولیک الفرج ...

____________________________________________________

کلیپ بسیار زیباییه ... پیشنهاد میدم حتما ببینید...

 


دریافت
مدت زمان: 9 دقیقه 54 ثانیه

 

نظرات  (۱۱)

پاسخ:
بله ... واقعیتی است ...
از کجا به کجا رسید... به دریا بنگرم دریا تو بینم...
(س.ا.ساقی)
پاسخ:
الان جمله تون تعریف بود یا اینکه متنم بی ربط بوده ...؟!
اللهم عجل الولیک الفرج...

استفاده کردیم..

سپاس..
پاسخ:
ان شاالله ... ممنون ... موید باشید
  • صحبتِ جانانه
  • عالی بود
    عاقبت بخیر باشی ان شاءالله
    پاسخ:
    ممنون بانو ... ان شاالله عاقبت همه ما با دیدن جمال زیبای امام زمان به خیر بشه ...
    احسنت
    بسیار بسیار عالی بود

    متاسفانه هنوز فکر میکنیم خودمان میتوانیم دنیا را اصلاح کنیم
    هنوز مضطر نشده ایم
    پاسخ:
    ممنون جناب ساقی ... دقیقا همینطوره متاسفانه ... کاملا نتیجه مدیریت بشر در این یازده قرن مشخصه ...!!!
    اللّهم عجّل لولیک الفرج
    عالی بود دوستِ عزیز ان شاءالله دعاهاتون حاجت روا
    پاسخ:
    ممنون عزیزم ... ان شاالله حاجات شما هم روا بشه ... :)
     سلام 

    میلاد با سعادت منجی عالم بشریت حضرت امام زمان (عج) و نیمه شعبان مبارک باد

    یاعلی
    پاسخ:
    سلام ... این عید بر شما هم مبارک ... ان شاالله که امام عجل الله در احیای دیشب دستی بر سر شیعیانش کشیده باشه ...
    سلام علیکم
    میلاد حضرت بر شما مبارک
    ان شاالله که حضرتش از شما راضی باشند
    عاقبتتون بخیر بحق حضرت صاحب الزمان عج
    پاسخ:
    و علیکم السلام ... این عید بر شما هم مبارک ... ان شاالله روزی برسه حضرتش از همه شیعیان راضی باشن ... 
    شما هم عاقبت بخیر بشید ... یا علی
    سلام و خداقوت ... تشکر از این متن خوب و ساده ... دست مریزاد
    پینوشت: 
    نه مضطریم و نه منتظر ... آقا منتظر انتظار ما نباش ... ای آبرومند در نزد خدا براى ظهورت نزد خدا شفاعت کن ... 
    العجل العجل العجل

    پاسخ:
    سلام .. ممنون ... موید باشید ...
    بله متاسفانه ... :(
    العجل
    سلام 

    ممنونم التماس دعا دارم 
    پاسخ:
    سلام بانو ... همچنین ... در پناه حق 

    Thanks

    Great Article

    پاسخ:
    You're welcome

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">