دشمن شناسی

سوره توبه آیه 8: چگونه با مشرکان عهدشکن ، وفای به عهد توان کرد؟؟!!!! در صورتیکه آن ها بر شما ظفر یابند ، مراعات هیچ عهد و پیمان را نخواهند کرد و به زبان بازی ، شما را خوشنود می سازند!! در صورتی که در دل جز کینه شما ندارند و بیشتر آن ها فاسق و نابکارند!!!

دشمن شناسی

سوره توبه آیه 8: چگونه با مشرکان عهدشکن ، وفای به عهد توان کرد؟؟!!!! در صورتیکه آن ها بر شما ظفر یابند ، مراعات هیچ عهد و پیمان را نخواهند کرد و به زبان بازی ، شما را خوشنود می سازند!! در صورتی که در دل جز کینه شما ندارند و بیشتر آن ها فاسق و نابکارند!!!

مشخصات بلاگ
دشمن شناسی

حیلت رها کن عاشقا دیوانه شو دیوانه شو
و اندر دل آتش در آ پروانه شو پروانه شو

هم خویش را بیگانه کن هم خانه را ویرانه کن
و آنگه بیا با عاشقان هم خانه شو هم خانه شو

باید که جمله جان شوی تا لایق جانان شوی
گر سوی مستان می روی مستانه شو مستانه شو

چون جان تو شد در هوا ز افسانه شیرین ما
فانی شو و چون عاشقان افسانه شو افسانه شو

پروتکل های 24 گانه یهود شماره 13

يكشنبه, ۳ خرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۵۹ ق.ظ

پروتکل شماره 13 :

جهت دادن به افکار مردم (برای چندمین دفعه اشاره شده!!!)

نیازهای مادی و کاذبی که یهود(صهیونیسم جهانی) برای مردم دنیا تدارک دیده!!!! ، اون ها رو مجبور می کنه برای تهیه نیازشون ساکت بمونن و در صف خدمتگزاران یهود در بیان !

(گفتم نیاز کاذب ، یاد این مطلب افتادم که : واسم ایمیلی اومده بود با این عنوان : ژل محافظ لاک ناخن!!!!!laugh خداییش مشکل خانم ها حل شده بود فقط همین مونده بود!!! ، واقعا ما رو دارن به کجا می برن ، فقط درگیر همین چرندیات باشیم!!!!)

از بین همین افراد ، کسانی رو انتخاب کرده و برای مطبوعات می فرستند. مسائلی رو که به مصلحت صهیونیسم نیست ، اون طوری که خودشون میخوان به مردم عرضه میکنن و وقتی موضوعی بین مردم جا افتاد کسی به دنبال ابطال اون نیس(و از این دست دروغ و خرافات تا دلتون بخواد در دنیا و بین مردم خودمون هم شایع هست و بدتر گاهی به عنوان یه عقیده مذهبی !! یادمه تو کتاب سیره نبوی استاد مطهری خونده بودم در قدیم مردم در ابتدای سفرشون اگر به سیّدی بر می خوردن ، نحس می دونستن و می گفتن طرف دیگه از سفر بر نمی گرده!! حالا قضیه ، کار انگلیسی های ملعون بوده که می خواستن جایگاه سادات رو در بین مردم که بسیار محترم بودن ، خراب کنن!!! و بعیدم نبود وسط سفر می زدن مسافرو می کشتن که بعدا بگن : دیدین این سیّد چقدر نحس بود!!!!)

اگر جمعی یا توده ای از لحاظ سیاسی بخوان برای یهود مشکلی ایجاد کنن، اونا رو درگیر مسایل صنعتی یا اقتصادی می کنن تا دیگه فکر این چیزا از ذهنشون بیرون بیاد (تو کشور خودمون هم اینکارو به کمک جمعی از خادمین مملکت (شما بخونین خائنین!!!) انجام دادن یا طرف مقابل رو ترور شخصیت کردن که بازم تو کشور ....!!!)

یا فکر مردم رو معطوف به تفریح و سرگرمی و کلوپ ، مسائل هنری و ورزشی ، پیشرفت(لوث کردن حقیقت با این عقیده سفسطه آمیز) و.... می کنن!!

 

پروتکل 14:

با آغاز حکومت شاهنشاهی یهودیان(صهیونیسم) ، همه ادیان باید از بین برن ، چون معتقدن که قوم برگزیده  خدا بوده و سرنوشت کل دنیا دست اونهاست در نتیجه ریشه تمام اعتقادات باید از بین بره (اما بعضی آقایون هنوز نمیدونن که جنگ ما با آمریکا و اسرائیل، انگلیس و ... جنگ ایدئولوژیکی هست ،

اونها نمیخوان اصلا هیچ اثری از تفکر تشیع در دنیا که ایران مرکزش هست وجود داشته باشه و این میسر نمیشه مگه اینکه جلوی پیشرفت ما رو بگیرن ، حالا آقایون هی برن دنبال توافق هسته ای !!! اینها بهانه اس ، دیدین که بعد این توافق گفتن از منظر نظامی هم باید محدود شده و بر شما نظارت داشته باشیم ، دو روز دیگه هم میگن باید نیروگاه ، پالایشگاه ، صنایع و معادن و  غیره رو هم ببندین ، بستن تاسیسات هسته ای برای شروع کارشون بود!! )

 

در مواقع تبلیغ برای دین تحریف شده یهودیت روی مبانی تربیتی و جنبه های اسرار آمیز و اعجاب انگیز اون تاکید دارن(اسرار آمیزش احتمالا سحر  ، طلسم و جادو هست !!!!!devil)

و بعد بین حکومت های ددمنشانه دنیا و حکومت ربّانی خودشونsurprise !!! ، مقالات بسیاری را منتشر تا اشتباهات حکومت های غیر یهود رو گوشزد کرده (ماجرای جنگ جهانی و هیتلر)و موجب نفرت مردم بشن به طوری که مردم آسایش دوران بردگی رو ، به پس از بردگی ترجیح بدن وراضی بشن که هر نوع ذلتی رو در حکومت شاهنشاهی یهود بپذیرن(میگن مرگ ، که به تب راضی بشن)

رواج ادبیات پست ، کثیف و تهوع آور در سده های روشنایی و پیشرفت (نشانه روشن فکری امروز حتی تو جامعه خودمونم یعنی همین )

 

برگرفته از کتاب پروتکل های یهود

 

 

 

  • ۹۴/۰۳/۰۳
  • مهدیه ...

یهود

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">