دشمن شناسی

سوره توبه آیه 8: چگونه با مشرکان عهدشکن ، وفای به عهد توان کرد؟؟!!!! در صورتیکه آن ها بر شما ظفر یابند ، مراعات هیچ عهد و پیمان را نخواهند کرد و به زبان بازی ، شما را خوشنود می سازند!! در صورتی که در دل جز کینه شما ندارند و بیشتر آن ها فاسق و نابکارند!!!

دشمن شناسی

سوره توبه آیه 8: چگونه با مشرکان عهدشکن ، وفای به عهد توان کرد؟؟!!!! در صورتیکه آن ها بر شما ظفر یابند ، مراعات هیچ عهد و پیمان را نخواهند کرد و به زبان بازی ، شما را خوشنود می سازند!! در صورتی که در دل جز کینه شما ندارند و بیشتر آن ها فاسق و نابکارند!!!

مشخصات بلاگ
دشمن شناسی

حیلت رها کن عاشقا دیوانه شو دیوانه شو
و اندر دل آتش در آ پروانه شو پروانه شو

هم خویش را بیگانه کن هم خانه را ویرانه کن
و آنگه بیا با عاشقان هم خانه شو هم خانه شو

باید که جمله جان شوی تا لایق جانان شوی
گر سوی مستان می روی مستانه شو مستانه شو

چون جان تو شد در هوا ز افسانه شیرین ما
فانی شو و چون عاشقان افسانه شو افسانه شو

پروتکل 10 و 11 از پروتکل های 24 گانه یهود

پنجشنبه, ۲۵ دی ۱۳۹۳، ۱۲:۲۷ ب.ظ

خط فکری یهود برای تسلط بر دنیا

پروتکل 10

یهود این سوال در ذهنشه که دولت های غیر یهود که از واژه هایی همچون : آزادی بیان، آزادی مطبوعات، آزادی مذهب، تساوی حقوق، احترام به مالکیت فردی، عدالت ، تعیین مالیات ها و... در کنفرانس های بین المللی استفاده میکنن ، تا چه حد مفهوم واقعی کلمه رو میدونن ، اما سیاست یهود بدین صورت هست که هیچ وقت برای این واژه ها تعریف معینی نداشته باشه تا در وقت لزوم در مقولات بالا دست برده و کم و زیادشون کنه!!

(خیلی جالبه چون دقیقا شما مصداقش رو میتونید تو توهین جدید نشریه "شارلی ابدو" به پیامبر عزیزمون رو ببینید که آمریکا و انگلیس هم از آزادی مطبوعات حمایت کردن اما هیچ وقت اجازه داده نمیشه که در مورد هولوکاست دروغینشون حرفی به میون بیاد چون میدونن اگه بخوان اجازه بدن افتضاح و رسوایی هس که برای یهود باقی میمونه و این یعنی آزادی مطبوعات از نظر یهود !!!)

(باید این نکته رو هم اضافه کنم بیشترین فیلترینگ ، مخصوصا در زمینه اخبار و اطلاعات در اسرائیله با 97%، انگلیس با 70%، فرانسه 60% و آمریکا با 36%)

هدف یهود برای رسیدن به یک قدرت جهانیه و ضرورت داره که خودشون رو با اخلاقی مثل روحیه بی پروایی، گستاخی و زورگویی پرورش بدن تا بتونن موانع رو بردارن و با همین روح زورگویی هس که مردم دنیا رو مجبور میکنن که قوانینشون رو بپذیره و اون وقت این یک شرایط عادلانه خواهد بود!!!

اهمیت خانواده و نقش تربیتی(به کمک تغییر فرهنگ ملت ها) اون رو در کشورهای غیر یهود از بین میبرن و اجازه اظهار وجود به کسی نمیدن چون مردم باید به وسیله یهود اداره بشن و باید به شنیدن حرفها و اطاعت از یهود عادت کنن!!!!

یهود در این پروتکل ادعا میکنه که به وساطت اونها حکومتها، از شکل مطلقه(سلطنتی) به مشروطه و بعد به حالت جمهوری تحول پیدا کرد و نکته مهم اینجاست که: رئیس جمهور حکومت های غیر یهود رو از بین افراد موثق خودشون نامزد و بعد انتخاب میکنن(اشاره ای دارم به انتخابات 88 و پروژه انقلاب مخملی، تحلیلش با خودتون)! و این رئیس جمهور هدف و مسئولیتش، حفظ قوانینی هست که یهود از قبل تدوین کرده!

در ادامه، گام به گام به تضعیف دولت های دست نشانده خودشون می پردازن که در نهایت حکومت مطلقه خودشون رو جایگزین کنن!! و به دنبال پادشاهی با نابودی تمام مرزها ، دولت ها، مذاهب !!

 

پروتکل 11

 

ما گرگیم!!!!

نظر صریح خودشون اینه:

غیر یهودیان گوسفند و یهودی ها به مثابه گرگ هستند ، میدونید وقتی گرگ به گله میزنه چه اتفاقی میفته؟؟!!(اضافه کنم که حیوون های درنده مثل ببر ، شیر ، پلنگ و ... تا وقتی گرسنه نباشن یا احساس خطر نکنن حمله نمی کنن اما گرگ ، درنده ای هس که بی دلیل هم طعمه رو میدره !!! واقعا چه مثال قشنگی برای ذات پلیدشون زدن!!)

در پروتکل 11 گفته میشه: چرا غیر یهودی ها ، به مفهوم واقعی اون چیزی که به ذهنشون فرو میکنیم پی نمی برن و باید هم چین راه پر پیچ و خمی رو برای رسیدن به هدف طی کرد؟

در جواب: به کمک اتاق فکرشون یا همون جوامع مخفی(فراماسونری) ، کسی به هدفهاشون سوءظن نداشته باشه تا این گله غیر یهودی به فراماسونری بپیونده!

از عنایات خداوند به قوم یهود ، برگزیدگی و پراکندگی اونهاست برای به دست گرفتن کل دنیا!!

 

اما من میگم زهی تصور باطل زهی خیال محال!!!

 

                                                       برگرفته از کتاب پروتکلهای 24 گانه یهود

  • ۹۳/۱۰/۲۵
  • مهدیه ...

آزادی

یهود

نظرات  (۱)

سلام
خب این آرزوشونه که بتونن مذهب های دیگه رو نابود کنن و خودشون رو ثابت کنن بعنوان قدرت برتر.تو این راه از هر کاری که بتونن استفاده میکنن نمونش همین توهین هایی که به اسلام میکنن.
ولی خب باز هم مثل گذشته هر چقدر تلاش کنن به جایی نمیرسن.
همه چی بستگی به خود ما داره...تا ما نخوایم هیچ احدی نمیتونه باورها و اعتقادات مارو نابود یا خدشه دار کنه...
ممنون از نوشته های خوبتون.موفق باشین
یاعلی
پاسخ:
آره ، همون نظم نوین جهانی که میخوان تمام مذاهب رو بیارن زیر پرچم شیطان!!!!
درسته ما ایرانیا هم خیلی تحت تاثیر فرهنگ غربی قرار گرفتیم!! چه آگاهانه ، چه غیر آگاهانه!!
اما ما ایرانیا رو هنوز نشناختن!!!
موقعی هم که انقلاب کردیم یادمه یکی از مسئولین آمریکا که تو ایران بود مورد مواخذه قرار گرفته بود که چرا جریان انقلابو رصد نکرده، گفت:" انقلابشون خیلی غیر منتظره و بی برنامه بود نتونستیم تشخیصش بدیم !!!!"

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">