دشمن شناسی

سوره توبه آیه 8: چگونه با مشرکان عهدشکن ، وفای به عهد توان کرد؟؟!!!! در صورتیکه آن ها بر شما ظفر یابند ، مراعات هیچ عهد و پیمان را نخواهند کرد و به زبان بازی ، شما را خوشنود می سازند!! در صورتی که در دل جز کینه شما ندارند و بیشتر آن ها فاسق و نابکارند!!!

دشمن شناسی

سوره توبه آیه 8: چگونه با مشرکان عهدشکن ، وفای به عهد توان کرد؟؟!!!! در صورتیکه آن ها بر شما ظفر یابند ، مراعات هیچ عهد و پیمان را نخواهند کرد و به زبان بازی ، شما را خوشنود می سازند!! در صورتی که در دل جز کینه شما ندارند و بیشتر آن ها فاسق و نابکارند!!!

مشخصات بلاگ
دشمن شناسی

حیلت رها کن عاشقا دیوانه شو دیوانه شو
و اندر دل آتش در آ پروانه شو پروانه شو

هم خویش را بیگانه کن هم خانه را ویرانه کن
و آنگه بیا با عاشقان هم خانه شو هم خانه شو

باید که جمله جان شوی تا لایق جانان شوی
گر سوی مستان می روی مستانه شو مستانه شو

چون جان تو شد در هوا ز افسانه شیرین ما
فانی شو و چون عاشقان افسانه شو افسانه شو

پروتکل های 24 گانه یهود 1

جمعه, ۱۴ شهریور ۱۳۹۳، ۱۲:۲۹ ب.ظ

باید در ابتدا بگم که این پروتکل ها نظیر نقشه و قوانینی می مونه که یهود (در واقع صهیونیسم) از اون برای سلطه بر کل دنیا استفاده میکنه .

وقتی برای اولین بار این پروتکل ها رو خوندم، دو موضوع من رو درگیر خودش کرد :

یکی این که چقدر این بشر میتونه رذل و پست باشه که همچین افکار پلیدی داشته باشه

دوم اینکه هنوز به این قضیه مشکوکم که دشمن اینقدر راحت برنامه هاشو در دسترس بقیه بذاره ، حتی اگه به طور اتفاقی هم لو رفته باشه ، صهیونیست ها کسایی نیستن که تن بهش بدن مثل دروغ بزرگ هولوکاستشون که اینقدر روش تاکید دارن با تمام تناقضات فاحش!!!!

اما به هر حال دونستنشون برای هر فرد حق طلبی لازمه حتی اگه این ها گفته های خودشون نباشه، شک ندارم که این رو واقعا تو دنیا دارن عملی میکنن!!!!!

بخونید و قضاوت با خودتون!

و اما ............ خلاصه هر پروتکلی رو براتون میذارن:

پروتکل 1:

اول این که یهود کل دنیا رو به دو دسته یهود و غیر یهود تقسیم میکنه ، که غیر یهود یعنی یه سری آدم احمق و دون که به راحتی میشه بر اونها مسلط شد که اکثریت رو تشکیل میدن!!

طبق قانون طبیعت ، " حق " یعنی اعمال زور و فشار (یاد یه اصطلاح انگلیسی میفتم که : might is right) ، واژه حق ، واژه ای ذهنی هست که هیچ وقت جنبه عینی به خودش نمی گیره . منطقشون منطق زور و متقاعد کردنه

در نظام سیاسی شون حق این طور تعبیر میشه:هر آنچه رو که میخوام بهم بده چون از تو قوی ترم، نیازی نیست که ثابت کنم حق ار آن چه کسی هست!!!

آزادی سیاسی از نظر اون ها تنها یک نظریه است نه یک واقعیت ملموس! که تنها برای فریب توده مردم استفاده میشه که قدرت حزب حاکم رو بشکنه!

بنیاد نهادن حکومت بر اساس آزادی غیر ممکن هست چون معتقد هستند که هیچ کسی آزادی رو در متعادل و متعارف ترین حالت نمی تونه به کار ببره، توده مردم وحشی است! چون اگه مردم رو تو یه بازه زمانی بخوان آزاد بذارن ، انسجام امور از بین میره و هرج مرج میشه !!

کنار اومدن با توده مردم تنها از طریق دست گذاشتن رو عواطف و اعتقاداتشون هس که میسره، وگرنه با مردمی که فهم سیاسی ندارن چطور میشه با استدلال حرف زد!!!

هیچ وجه اشتراکی بین سیاست و اخلاق وجود نداره (و دقیقا توی تفکر لیبرالیسم این نمود داره)

به اعتقادشون اون کسی که وارد سیاست میشه باید آدم نیرنگ بازی باشه ، صفاتی مثل راستگویی و درستکاری برای سیاست مثل سم می مونه!!

اعتقاد دارن که مردم غیر یهود از آغاز توسط عواملشون بی بند وبار و بی اخلاق بار میان، و اما عواملشون معلمان سرخانه، خدمتکاران ، منشی ها ، و زنانی که در خانواده ثروتمندان بچه داری میکنند!

تا زمانی که غیر یهود مانع رسیدن به هدفهاشون هستن ، باید فساد ، خیانت و رشوه خواری رواج داده بشه!

ثروت و دانش دو شرط اساسی برای بنا نهادن اریستوکراسی(حکومت اشرافی) اونهاست که ثروت را در اختیار دارن و دانش رهبری رو حکمای قبل فراهم آوردن!

باید دست رو نقاط حساس و عصبی ذهن انسان از جمله زراندوزی ،مال پرستی ،تنوع طلبی در ارضای نیازهای مادی گذاشت تا راحت تسلیم اونها شد!!!!

 

این پروتکل اول به طور خلاصه ، بقیه رو تو پستای جداگانه میذارم

  • ۹۳/۰۶/۱۴
  • مهدیه ...

آزادی

لیبرالیسم

یهود

نظرات  (۲)

  • سامره فصیحی مقدم
  • سلام مهدیه جانم

    منتظر مابقی قسمت های پروتکل هستم.

    در ضمن مسئول جدید مشخص شدند و ان شالله به زودی مجدداً کلاس ها برقرار می شوند

    یاحق
    پاسخ:
    سلام خانم فصیحی
    چشم یه چند روزی مسافرت بودم ، بین مطالب فاصله افتاد !
    در اولین فرصت پست میذارم
    ان شا الله

    عزت زیاد
    سلام جالب بود منتظر بقیه هستم.
    پاسخ:
    سلام خانم داداشی
    ممنون
    حتما

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">