دشمن شناسی

سوره توبه آیه 8: چگونه با مشرکان عهدشکن ، وفای به عهد توان کرد؟؟!!!! در صورتیکه آن ها بر شما ظفر یابند ، مراعات هیچ عهد و پیمان را نخواهند کرد و به زبان بازی ، شما را خوشنود می سازند!! در صورتی که در دل جز کینه شما ندارند و بیشتر آن ها فاسق و نابکارند!!!

دشمن شناسی

سوره توبه آیه 8: چگونه با مشرکان عهدشکن ، وفای به عهد توان کرد؟؟!!!! در صورتیکه آن ها بر شما ظفر یابند ، مراعات هیچ عهد و پیمان را نخواهند کرد و به زبان بازی ، شما را خوشنود می سازند!! در صورتی که در دل جز کینه شما ندارند و بیشتر آن ها فاسق و نابکارند!!!

مشخصات بلاگ
دشمن شناسی

حیلت رها کن عاشقا دیوانه شو دیوانه شو
و اندر دل آتش در آ پروانه شو پروانه شو

هم خویش را بیگانه کن هم خانه را ویرانه کن
و آنگه بیا با عاشقان هم خانه شو هم خانه شو

باید که جمله جان شوی تا لایق جانان شوی
گر سوی مستان می روی مستانه شو مستانه شو

چون جان تو شد در هوا ز افسانه شیرین ما
فانی شو و چون عاشقان افسانه شو افسانه شو

شور حسینی در کنار شعور حسینی

شنبه, ۱۰ آبان ۱۳۹۳، ۰۳:۵۶ ب.ظ

خب دوباره محرم شروع شد و مردم و مسئولین در تکاپوی برگزاری مراسم عزاداری هستن ، اما دریغ از اینکه بدونن دور و برشون چی میگذره ، یا اونایی که مطلع هستن فقط بین خودشون می مونه ، نمیدونم چرا این مسائل رو تو رسانه پخش نمی کنن ، البته موضوع تازه ای نیست ، همیشه وقتی تبدیل به یک معضل میشه میخوان درمان کنن از قبیل اعتیاد ، ماهواره ، بی حجابی و ... !!!

اما موضوع مطروحه:

دشمن همیشه در صدد این بوده که تمام تعالیم دینی و شعائر اسلامی رو تا حد ممکنه بزنه و البته سالیان درازی هس که دست گذاشته رو عاشورا !!

مطمئنا می دونه که امام حسین علیه السلام رو نمی تونه از شیعیان بگیره ، در نتیجه مراسم عزاداری رو آلوده اش کرده که نمونه بارزش رو در مداحی های مدرن!! (تاکید دارم، مدرن) می شه دید!!

محتوای فاجعه آمیز بعضی از این مداحی ها که شامل لغات سخیفی مثل "حسین پرست" ، "رقاصه عباس" ، "حضرت شراب" ، "سگ خانگی حسین" ، که همشون به نوعی خصوصیات خاندان بنی امیه بوده ، نسبت به این خاندان مطهر میدن و با کمال وقاحت صدای  حیوان ، در میارن !!!

فاجعه بارتر از اون، ریتم مداحی ها ، به سبک راک اند رول و با لحن خوندن خواننده های شیطان پرستی هس!!!

خواهشا حواسمون باشه تو این ایام چی گوش میدیم ، اینکه صرفا مجلس عزاداری امام حسین علیه السلام هست، ما مجاز به خوندن هر چیز و یا انجام هر حرکت سخیفی هستیم ، تائید این مطلب فقط جهالت انسان رو می رسونه!

در عوض گوش دادن به این مداحی ها و اشک ریختن های بدون بصیرت ، شعور و علم خودمون رو تو این روزها ببریم بالا!

تشیع واقعی تاکید بر این موضوع داره که باید از کربلا به سرزمین موعود ، از عاشورا به ظهور و از امام حسین به امام زمان رسید.

اما متاسفانه این ایدئولوژی و اعتقاد هر روز کمرنگ تر میشه و در غرب بروز و ظهور پیدا میکنه همانطور که معصوم گفته (با این مضمون):" آفتاب ظهور از غرب طلوع می کنه" !

 

واقعا تا حالا از هم پرسیدیم چرا؟؟؟

 

  • ۹۳/۰۸/۱۰
  • مهدیه ...

مهدویت

نظرات  (۲)

خیلی خوب بود اما کو کوش شنوا
پاسخ:
سلام
ممنون
درسته اما همین که اطلاع پیدا کردیمو به 4 نفر دیگه گوشزد کردیم خودش کلّیه

  • reathawussow.hatenablog.com
  • I am curious to find out what blog system you're using? I'm experiencing some small
    security problems with my latest site and I would like
    to find something more safe. Do you have any suggestions?
    پاسخ:
    sorry...this blog system belongs to Bayan co.   it's Persian

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">