دشمن شناسی

سوره توبه آیه 8: چگونه با مشرکان عهدشکن ، وفای به عهد توان کرد؟؟!!!! در صورتیکه آن ها بر شما ظفر یابند ، مراعات هیچ عهد و پیمان را نخواهند کرد و به زبان بازی ، شما را خوشنود می سازند!! در صورتی که در دل جز کینه شما ندارند و بیشتر آن ها فاسق و نابکارند!!!

دشمن شناسی

سوره توبه آیه 8: چگونه با مشرکان عهدشکن ، وفای به عهد توان کرد؟؟!!!! در صورتیکه آن ها بر شما ظفر یابند ، مراعات هیچ عهد و پیمان را نخواهند کرد و به زبان بازی ، شما را خوشنود می سازند!! در صورتی که در دل جز کینه شما ندارند و بیشتر آن ها فاسق و نابکارند!!!

مشخصات بلاگ
دشمن شناسی

حیلت رها کن عاشقا دیوانه شو دیوانه شو
و اندر دل آتش در آ پروانه شو پروانه شو

هم خویش را بیگانه کن هم خانه را ویرانه کن
و آنگه بیا با عاشقان هم خانه شو هم خانه شو

باید که جمله جان شوی تا لایق جانان شوی
گر سوی مستان می روی مستانه شو مستانه شو

چون جان تو شد در هوا ز افسانه شیرین ما
فانی شو و چون عاشقان افسانه شو افسانه شو

منتخبی از دعای عرفه

شنبه, ۱۲ مهر ۱۳۹۳، ۰۲:۴۳ ب.ظ

منتخبی از دعای عرفه امام حسین علیه السلام

 

انّ مرادک من آن تتعرّف الیّ فی کلّ شیء حتیّ لا اجهلک

مقصود تو از من این است که خود را از وجود هر چیز به من بشناسانی تا نادان به تو نمانم!!

 

کیف یرجی سواک و انت ما قطعت الاحسان

چطور می شود به غیر تو امیدوار بود و حال آنکه تو قطع احسان نکردی!!

 

ماذا وجد من فقدک و ما الذّی فقد من وجدک لقد خاب من رضی دونک بدلا

چه دارد آنکه تو را ندارد ؟! و چه ندارد آنکه تو را دارد؟!

مسلما تهی دست باشد آنکه به جای تو چیز دیگری پسندد!!

 

  • ۹۳/۰۷/۱۲
  • مهدیه ...

خدا

نظرات  (۱)

  • حاج شهریار سلیم زاده
  • موفق باشید
    پاسخ:
    ممنون
    همچنین

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">