دشمن شناسی

سوره توبه آیه 8: چگونه با مشرکان عهدشکن ، وفای به عهد توان کرد؟؟!!!! در صورتیکه آن ها بر شما ظفر یابند ، مراعات هیچ عهد و پیمان را نخواهند کرد و به زبان بازی ، شما را خوشنود می سازند!! در صورتی که در دل جز کینه شما ندارند و بیشتر آن ها فاسق و نابکارند!!!

دشمن شناسی

سوره توبه آیه 8: چگونه با مشرکان عهدشکن ، وفای به عهد توان کرد؟؟!!!! در صورتیکه آن ها بر شما ظفر یابند ، مراعات هیچ عهد و پیمان را نخواهند کرد و به زبان بازی ، شما را خوشنود می سازند!! در صورتی که در دل جز کینه شما ندارند و بیشتر آن ها فاسق و نابکارند!!!

مشخصات بلاگ
دشمن شناسی

حیلت رها کن عاشقا دیوانه شو دیوانه شو
و اندر دل آتش در آ پروانه شو پروانه شو

هم خویش را بیگانه کن هم خانه را ویرانه کن
و آنگه بیا با عاشقان هم خانه شو هم خانه شو

باید که جمله جان شوی تا لایق جانان شوی
گر سوی مستان می روی مستانه شو مستانه شو

چون جان تو شد در هوا ز افسانه شیرین ما
فانی شو و چون عاشقان افسانه شو افسانه شو

سیاست حذف ...!

چهارشنبه, ۸ خرداد ۱۳۹۸، ۱۲:۳۶ ب.ظ

 

عکس فوق رو ، حدود یک سال پیش از صفحه ویکی پدیا ذخیره کردم ... صفحه ای که در ویکی پدیا در مورد واکنش رهبری به افاضات نتانیاهو  ایجاد شده بود ... (اسرائیل 25 سال آینده را نخواهد دید)

البته اگه امروز به همین صفحه مراجعه بشه ، بخش  "سیاست حذف" رو برداشتند ...

دلیلش هم شاید می تونه این باشه که ویکی پدیا رویکردهاشو رو کمی تغییر داده ... البته این نگاه هم صرفا ساده لوحانه است ...!!!

اما یکی از نکات مهم اینه که هر کسی به راحتی به بخش "ویرایش" در ویکی پدیا دسترسی داره و میتونه مطالب رو دستکاری کنه ...

اینم در نظر داشته باشین که هر کسی اگر به شخصی یا مطلبی یا واقعه ای نقد و یا نسبت بهش عناد داره ، می تونه مطالب کذبی  رو بهش اضافه کنه و یا مستندات حقیقی رو حذف کنه ...!!!

اون وقت ویکی پدیا چقدر  به عنوان منبع اطلاعاتی مورد اعتماد هست ... ؟!!!

نکته جالب توجه در بخش ویرایش، هشدار صادقانه ای هست که ویکی پدیا به مخاطبش میده ... !!!

 

 

نکته دیگه ای که مد نظرم هست ... عبارت سیاست حذف هست ...

چرا غربی که داعیه دار حمایت از آزادی بیان هست ، به راحتی در مطالب کاربران دست میبره ... یا اون مطالب رو در بخش "سیاست حذف " قرار میده ...؟!

چرا به راحتی گوگل ، به تمامی گوشی های هوشمند دسترسی داره و تلگرام طلایی و غیره رو حذف میکنه ...؟!!

آیا نمیتونه به همین راحتی به شماره ها ، عکسها، فایل ها و فیلم های مخاطبین هم دسترسی داشته باشه ...؟!!

چرا در اینستاگرام ، صفحات کاربران (که اصولا ، نظراتی مغایر با سیاست های نظام سلطه دارند) به راحتی از دسترس خارج و حذف میشن ...؟!!

چرا در یوتیوب ، بسیاری از فیلمهای مربوط به جبهه مقاومت حذف میشه ؟

چرا به دروغ توسط لیبرال ها در دنیا و ایران فریاد زده میشه "زنده باد مخالفِ من"..؟؟!!!!!

 

چرا کاربر ایرانی به شبکه هایی امثال فیسبوک اعتماد داره در حالیکه مارک زاکربرگ یهودی (موسس اش)،  اعتراف به فروش اطلاعات شخصی کاربرانش به سازمانهای امنیتی و دولتی و شخصی و  ... میکنه ...؟!!

و مهمتر از همه چرا تا به ایرانی ها میگی چرا از شبکه اجتماعی ایرانی استفاده نمیکنی ؟ سریع در جواب میگه : چرا استفاده کنم بهش اعتماد ندارم چون توسط سپاه رصد میشه و ما (مثلا) حریم خصوصی نداریم ...!!!!

چرا همین مخاطبین ایرانی از اینکه هیچ حریم خصوصی توسط موتوهای جستجوگر و شبکه های مجازی خارجی رعایت نمیشه و به راحتی پست ها و مطالب حذف یا اضافه ، و اطلاعات سرقت میشن صداشون در نمیاد ...surprise ؟!!!!!

هموطنان عزیزی که دخالت و یا رصد سازمان های امنیتی داخلی رو همیشه برجسته میکنند و ندای وا اسفا سر میدن ... اگر همین رصد ها نبود ، بسیاری از عملیات های تروریستی و فتنه ها خنثی نمی شد ....

 

نکته آخر و تاسف برانگیز اینکه ، تمامی فعالیت های سایت ها ، دولت های الکترونیک، شبکه های خارجی و ایرانی و ... در بستر اینترنت جهانی رخ میده که توسط سازمان NSA آمریکا (آژانس امنیت ملی) رصد و از تمام دنیا شنود میشه ...!

سازمانی که به نظر بنده از سازمان CIA بسی مخوف تر و کاربردی تر هست ...!

بعد رهبری بارها به اینترنت ملی اشاره میکنند که هیچ کدام  از مسئولین فضای مجازی هم در این سالها ، فکری به حالش نکردند ...

بدلیل اینکه افرادی خائن از این اقدام ناراحت هستند چون سخت تر می تونن در جامعه ، به دنبال نافرمانی مدنی باشند ...!

  • ۹۸/۰۳/۰۸
  • مهدیه ...

آزادی

آمریکا

دشمن

رسانه

فهم

نظرات  (۴)

بعد فریاد و ادعای ازادیشون لایه ازون رو سوراخ کرده...
پاسخ:
سلام طاعاتتون قبول... لایه ازون رو خوب اومدید ...:)
سلام
طاعاتت قبول مهدیه جان...

ویکی پدیا کیلو چند! خود خدا گفته « یتیهون فی الارض فلا تاس علی القوم الفاسقین» ان‌شاءالله... :)

تمام مشکلات از اینجاست که ظاهر قشنگی رو غربی ها به نمایش میذارن! تو همه چی ها!
از فیلم، از محصولات، خوراک و پوشاک، از فضای مجازی و هزار چی دیگه!
و کلی برای بهتر دیده شدن نشست و کارشناس و فکر پشتش دارن!
برعکس ما که متاسفانه با اینکه محتوا داریم اما بلد نیستیم خوب عرضه کنیم و متاسفانه عقل یه عده هم به چشمشونه! حتی اگر به قیمت این زیر پا گذاشتن حقوق بشر و امنیت و... باشه!

پاسخ:
سلام خواهرجان ... طاعات شما هم قبول ...
آره دقیقا ... غربی ها  فقط ژست آزادی بیان رو دارن و با همین هم تونستن افکار عمومی رو فریب بدن ... بعد وقتی موضوع مقاومت و خاورمیانه میشه در سکوت خبری فرو میرن یا عین سگ دروغ میگن ... البته حیف سگ هست ...!!!
  • پژوهش های حقوق و ادیان (بانک صهیونیسم)
  • ویکی پدیا «اضافات» و ویرایش هایی که مستند به مرجع دقیقی نباشند رو حذف می کنه لذا هر کسی نمیتونه هر مطلبی خواست اضافه یا حذف کنه...
    پاسخ:
    نمیدونم بر چه اساسی این رو میگین ... اما خودم کسی رو میشناسم که هر دفعه مجبوره بره دروغ های نوشته شده در ویکی پدیا در مورد خودش رو تصحیح کنه ... و دوباره و چندباره همون دروغ ها سریع جایگزین میشن ...!!!
    البته منظور من از گذاشتن این پست این نبود که ویکی پدیا همه اطلاعتش کذب هست ... بلکه گفتم اصلا مرجع و منبع قابل اعتمادی نیست خصوصا در مورد جبهه مقاومت، ایران ، خاورمیانه و ...
    سلام ... در اینکه ویکیپدیا مرجع قابل اعتمادی نیست که شکی نیست خصوصا" با امکانات ویرایش و حذف که توضیح دادید. در شرع مقدس هم توصیه شده که هرگاه از شخص و مرجع ناموثق و یا به تعبیر صریح "فاسق" خبری به شما رسید؛ حنما"در باره  صحت و سقم آن تحقیق کنید. 
    واما بحث در باره جبهه باطل و ظاهر فریبنده اش! بر می گردد به میزان پایبندی مردم به اعتقاداتشان و این مخصوص یک دوره و عصر نیست ... تا جائیکه امام علی ع سلام می گوید: همانا که دشمن شما در مسیر باطلش موحد است و شما در راه حق تان متفرق  ... 
    واین تفرقه و تشتت همچنان ادامه دارد........
    وفقکم

    پاسخ:
    سلام بر شما ...
    متناسفانه گاهی اوقات بر مردم بدجور حجت تمام میشه اما نمیخوان قبول کنن ...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">