دشمن شناسی

سوره توبه آیه 8: چگونه با مشرکان عهدشکن ، وفای به عهد توان کرد؟؟!!!! در صورتیکه آن ها بر شما ظفر یابند ، مراعات هیچ عهد و پیمان را نخواهند کرد و به زبان بازی ، شما را خوشنود می سازند!! در صورتی که در دل جز کینه شما ندارند و بیشتر آن ها فاسق و نابکارند!!!

دشمن شناسی

سوره توبه آیه 8: چگونه با مشرکان عهدشکن ، وفای به عهد توان کرد؟؟!!!! در صورتیکه آن ها بر شما ظفر یابند ، مراعات هیچ عهد و پیمان را نخواهند کرد و به زبان بازی ، شما را خوشنود می سازند!! در صورتی که در دل جز کینه شما ندارند و بیشتر آن ها فاسق و نابکارند!!!

مشخصات بلاگ
دشمن شناسی

حیلت رها کن عاشقا دیوانه شو دیوانه شو
و اندر دل آتش در آ پروانه شو پروانه شو

هم خویش را بیگانه کن هم خانه را ویرانه کن
و آنگه بیا با عاشقان هم خانه شو هم خانه شو

باید که جمله جان شوی تا لایق جانان شوی
گر سوی مستان می روی مستانه شو مستانه شو

چون جان تو شد در هوا ز افسانه شیرین ما
فانی شو و چون عاشقان افسانه شو افسانه شو

پروتکل های 21 و 22 یهود

جمعه, ۱۵ بهمن ۱۴۰۰، ۰۷:۰۳ ب.ظ

خلاصه پروتکل 21

( از آنجایی که یهود در طول تاریخ به گناه رباخواری معروف بوده و بیشتر ذخایر طلا و پول دنیا در اختیارشون قرار داشته، اروپایی ها هم به همین دلیل همیشه از یهود نفرت داشتند و با نام موش کثیف از اونها یاد می کردند)

 در  پروتکل 21 هم مدعی هستند که هرگز وام خارجی نمیگیرند چون نیازی ندارند (و سازمان های جهانی چون بانک جهانی (بنیانگزاران: جان مینارد کینز و هری دکستر وایت! ) و صندوق بین المللی پول هم تحت نظر صهیونیست ها اداره میشه.) 

(در عوض پولشون رو از طریق بانک جهانی به دولت ها قرض داده و چند برابر رو دریافت می کنند و دولت ها همیشه مقروض و وام دار صهیونیسم باقی می مونند و اگر نتونند وام شون رو ادا کنند به اجبار مامور اجرای سیاست های صهیونیست ها میشن.) 

در ابتدا دولت ها برای ادای قرضشون اوراق قرضه ای با قیمت مناسب به مردم ارائه میدن اما پس از مدتی توسط خود دولت ها به صورت مصنوعی بالا میره و به دروغ گفته میشه که به دلیل تقاضای بیش از حد، قیمت ها افزایش پیدا کرده ...

در ادامه به مردم اعلام میشه که اگه بهره اوراق شون رو کاهش بدن می تونن اوراق شون رو تبدیل کنند. مردم هم به دلیل مشکلات مالی و باعدم رضایت، اقدام به این کار می کنند. در نتیجه همیشه بین مردم و دولت ها شکاف و نارضایتی وجود داره که سرمنشا ورشکستگی دولت ها هم هست.

در این بین تاکید دارند که پس از برقراری فرمانروایی شون بر دنیا، بورس و بازی هاش رو جمع کرده،  اجازه نمیدن که نوسان قیمت ها، به شأن حاکمیت شون خدشه ای وارد کنه... (اما در حال حاضر بورس باید در تمامی دولت ها برای فساد و ایجاد مشکلات اقتصادی وجود داشته باشه!! )

(این یعنی در انتها ادعا کنند که فقط خودشون توانایی مدیریت دنیا رو دارند و اگر مردم بخوان سایر مدیریت ها رو تجربه کنند  غیر از ناامیدی و ورشکستگی و فساد نتیجه ای براشون نداره...

در صورتی که رکود اقتصادی هم ساخته و پرداخته خودشون هست اما به اصطلاح گفته میشه که سایر مکاتب و تفکرات ناکارآمد هستند...همینطور که در حاکمیت اسلامی ما، دولت ها لیبرال اداره میشن اما به اسم اسلام تمام میشه و اسلام هم ناکارآمد نشون داده میشه )..

خلاصه پروتکل 22

یهود مدعی داشتن بزرگترین قدرت عصر، یعنی طلاست و خدا مقدر کرده که فرمانروای دنیا باشند همونطور که تمام غیر یهودی ها رو برده و خدمتگزار خودشون میدونن... برای یهود هدف، وسیله رو توجیه کرده و سرپوشی بر تمامی جنایت هاشون هست...

بعد از تشکیل پادشاهی یهود، آزادی و رفاه رو به مردم دنیا هدیه میدن... نه آزادی به معنای لجام گسیختگی و عیاشی! بلکه پرهیز از خشونت و اطاعت دقیق از قوانین...

(اما برای دنیای امروز نسخه دیگری رو پیچیدند!!)

برگرفته از کتاب پروتکل های 24 گانه یهود

  • ۰۰/۱۱/۱۵
  • مهدیه ...

اقتصاد

صهیونیسم

یهود

نظرات  (۳)

سلام و مرحبا به مطلب

پاسخ:
سلام و شب بخیر...
ممنون از توجه شما
  • س _ پور اسد
  • سلام و خداقوت ...

    بازنشر موجز و مفیدی بود ... تشکر

    یاد مقالات و پستهای دوست عزیزم "سید ابوالفضل ساقی"(حفظهم الله) افتادم.:)

    {فونت متن خیلی ریز است چنانچه مقدوراست یک نمره بیشتر شود)

    وفقکم

    پاسخ:
    سلام... شب شما بخیر...
    ممنون از توجه تون... 
    بله ان شاءالله... ممنون که یادآوری کردید... 

    خدا ریشه همشون رو بخشکونه 

     

    سلام

    پاسخ:
    سلام... ان شاءالله... همه دنیا باید بخواد... 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">