دشمن شناسی

سوره توبه آیه 8: چگونه با مشرکان عهدشکن ، وفای به عهد توان کرد؟؟!!!! در صورتیکه آن ها بر شما ظفر یابند ، مراعات هیچ عهد و پیمان را نخواهند کرد و به زبان بازی ، شما را خوشنود می سازند!! در صورتی که در دل جز کینه شما ندارند و بیشتر آن ها فاسق و نابکارند!!!

دشمن شناسی

سوره توبه آیه 8: چگونه با مشرکان عهدشکن ، وفای به عهد توان کرد؟؟!!!! در صورتیکه آن ها بر شما ظفر یابند ، مراعات هیچ عهد و پیمان را نخواهند کرد و به زبان بازی ، شما را خوشنود می سازند!! در صورتی که در دل جز کینه شما ندارند و بیشتر آن ها فاسق و نابکارند!!!

مشخصات بلاگ
دشمن شناسی

حیلت رها کن عاشقا دیوانه شو دیوانه شو
و اندر دل آتش در آ پروانه شو پروانه شو

هم خویش را بیگانه کن هم خانه را ویرانه کن
و آنگه بیا با عاشقان هم خانه شو هم خانه شو

باید که جمله جان شوی تا لایق جانان شوی
گر سوی مستان می روی مستانه شو مستانه شو

چون جان تو شد در هوا ز افسانه شیرین ما
فانی شو و چون عاشقان افسانه شو افسانه شو

امپراتوری رسانه ای...

سه شنبه, ۱۵ تیر ۱۴۰۰، ۱۱:۲۸ ق.ظ

​​​​​​

 

به بهانه هفته حجاب و عفاف، یاد این جمله معروف امپراطور رسانه ای جهان، روپرت مورداک استرالیایی صهیونیست افتادم که در مصاحبه اش با مجری برنامه صدای آمریکا ( VOA ) وقتی مجری برنامه ازش پرسید: "برنامه آینده شما چیست؟"

گفت:" تا سال ۲۰۲۰ کاری می کنیم که مردهای ایرانی خودشان زن هایشان را برای نمایش دادن از خانه بیرون بفرستند!!"

و جمله معروفترش رو درباره نقش مادر در خانواده ایرانی در عکس نوشته بالا ملاحظه می کنین...!

شروع کار مورداک در قاره استرالیا و زادگاهش بود که با خرید مجلات و روزنامه های دهه 70، 80، و 90 میلادی همراه بود. بعد به اروپا و به ترتیب آمریکا و آسیا رفت و چند صد مجله و روزنامه رو خرید.*

وقتی شروع به خرید شبکه های تلویزیونی کابلی، خبری و بعد ماهواره ای کرد، رقیباش و افرادی که به آزادی اخبار و اطلاعات معتقد بودن از نفوذ و امپراتوری رسانه ای مورداک احساس خطر کرده و شروع به نوشتن مقالات تحلیلی و کتاب هایی در این زمینه کردن که یکی شون کتاب" امپراتوری رسانه ای روپرت مورداک" اثر ویلیام شاوکراس بود که چند ماه پیش دستم بود و خوندم...

البته در خرید این همه روزنامه و مجله و شبکه نباید از عنصر حرص و طمع ذاتی صهیونیست ها برای به دست گرفتن قدرت و کنترل ذهن بشر با روش اغوا غافل شد. در بسیاری از خبرگزاری‌ها، آنچه که انتشار پیدا می کنه گزارش ماوقع نیست، بلکه تولید خبر هست...!!!

اکثر شبکه های خبری کشورها (من جمله ایران) و خبرگزاری‌های کوچیکتر، از 3 الی 4 خبرگزاری بزرگ و معروف مثل روییترز، آسوشیتدپرس، یونایتدپرس و... تغذیه میشن...!! یعنی اکثر خبرها از فیلتر این خبرگزاری ها رد میشه با داعیه آزادی گردش اخبار و اطلاعات...!!

به خاطر میزان نفوذ و تاثیر این رسانه ها، مجله تایم سه بار، روپرت مورداک صهیونیست رو به عنوان تاثیرگزارترین فرد درجهان معرفی کرد.

در سال 1984 مجله فوربس نوشت :" مورداک در حال بنا نهادن بزرگترین امپراتوری رسانه ای است که جهان به خود دیده است!!"

فورمن لیر، تولید کننده برنامه تلویزیونی و ناشر مجله چنلز:" آخرین جنگ بزرگ نه بین دو کشور، بلکه بین دو غول رسانه ای به وقوع خواهد پیوست؛ که با حرص و ولع فراوان، تمام این کشورها را خواهند بلعید!! "

بن باگدیکیان، نویسنده و پژوهشگر:" نه سزار، نه هیتلر، نه فرانکلین نه روزولت، و نه هیچ کدام از پاپ ها چنین قدرتی را برای شکل دادن به اطلاعاتی نداشته اند که مردم در تصمیم هایشان بر سر هر چیز به آن اتکا کنند؛ از اینکه به چه کسی رای بدهند تا اینکه چه چیزی بخورند!! "

 

یادمون نره جنگ امروز، جنگ روایت هاست… این که چه کسی روایت اول رو میگه، تاثیرگذار و پیروز ماجراست…!

__________________________________________________

* چند نمونه از چند صد روزنامه، مجله و شبکه های تلویزیونی و ماهواره ای مورداک در ابَر شرکت نیوز:

استرالیا: ساندی تایمز، دیلی میرور، هرالد، ویکلی تایمز، دامینیون، دِاسترالین، دیلی تلگراف

بریتانیا: سان، تایمز، ساندی تایمز، شبکه بی اسکای بی

آمریکا: استار، نیویورک پست، بوستون هرالد، شیکاگو سان تایمز، شبکه رسانه ای فاکس، شرکت فیلم سازی فاکس قرن 20

آسیا: استار تی وی، ساوث چاینا مورنینگ پست، فارسی 1

اروپا: اسکای ایتالیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">