دشمن شناسی

سوره توبه آیه 8: چگونه با مشرکان عهدشکن ، وفای به عهد توان کرد؟؟!!!! در صورتیکه آن ها بر شما ظفر یابند ، مراعات هیچ عهد و پیمان را نخواهند کرد و به زبان بازی ، شما را خوشنود می سازند!! در صورتی که در دل جز کینه شما ندارند و بیشتر آن ها فاسق و نابکارند!!!

دشمن شناسی

سوره توبه آیه 8: چگونه با مشرکان عهدشکن ، وفای به عهد توان کرد؟؟!!!! در صورتیکه آن ها بر شما ظفر یابند ، مراعات هیچ عهد و پیمان را نخواهند کرد و به زبان بازی ، شما را خوشنود می سازند!! در صورتی که در دل جز کینه شما ندارند و بیشتر آن ها فاسق و نابکارند!!!

مشخصات بلاگ
دشمن شناسی

حیلت رها کن عاشقا دیوانه شو دیوانه شو
و اندر دل آتش در آ پروانه شو پروانه شو

هم خویش را بیگانه کن هم خانه را ویرانه کن
و آنگه بیا با عاشقان هم خانه شو هم خانه شو

باید که جمله جان شوی تا لایق جانان شوی
گر سوی مستان می روی مستانه شو مستانه شو

چون جان تو شد در هوا ز افسانه شیرین ما
فانی شو و چون عاشقان افسانه شو افسانه شو

عشق ... فقر ... یا ...؟؟!!

دوشنبه, ۱۳ مهر ۱۳۹۴، ۰۸:۰۰ ب.ظ

دیروز اولین بارون پاییزی بالاخره بارید ... اونم چه بارونی ...! ای کاش این بارون که چهره ظاهری و آلوده شهر رو می شوره، نقاب کاغذی و دل آلوده آدماشم می شست... !

گاهی اوقات در و دیوار این شهر آزارم میده ...!

من به اینجا میگم sin city ...!!

تو فضای مجازی هم بهترین از این نیست ...

خسته شدم از بس تو صفحات بعضیا رفتم که یا شکست عشقی خوردن یا به عشقشون نرسیدن(با عرض پوزش از عشاق محترم، خواهشا یه مقداری تحمل داشته باشین و منصف باشین...!)

ای کاش یه مقداری از توجه صرف به خودمون دست بر میداشتیم و دنیای وانفسای اطرافمون رو هم می دیدیم ..!

اگه یه نگاهی مینداختیم به کودکان فلسطینی... یمنی ... سوری...آفریقایی که آرزو دارن یه وعده غذای کامل بخورن ... که آرزو دارن کودکی کنن اما همیشه در قحطی و گرسنگی و عدم امکانات درمانی و تحصیلی به سر می برن ...!

 

 اگه نگاهی به مریضی های عجیب غریب و صعب العلاج و لاعلاج داشته باشیم ... با اسامی عجیب تر از خودشون که از آزمایشگاه های آمریکایی در میاد و مافیای دارو ...!

Image result for ‫مریضی های لاعلاج عکس‬‎

 

اگه نگاهی به فقیران ایرانی ... هندی ... بنگلادشی ... آفریقایی .. آمریکایی داشته باشیم ...که تو حلبی آباد زندگی میکنن ...! همون جا دنیا میان ... همون جا زندگی میکنن و همون جا می میرن بدون هیچ امکاناتی ...!

 

اگه نگاهی به مردمان بدبختی که سال ها درگیر جنگ فرسایشی یا قومی- مذهبی هستن و به طرز وحشتناکی سوخته، کشته یا تکه تکه میشن ... مثل اجساد برهنه و تپه شده مسلمونای میانماری ... یا سوری و عراقی که ...

 

واقعا معذورم از گذاشتن عکس ها ... حال خودم بد شد !

..

..

اگه نگاهی به کارتن خواب ها و معتادین بندازیم ... که خیلی هاشون تو زمستون از سرما و گشنگی تلف میشن ...

 

اگه نگاهی به زندان های معروفی مثل گوانتانامو بندازیم که چه بلا هایی بر سر زندانی ها میارن..!

بازم معذورم از گذاشتن عکس هاش...

 

اگه ...

اگه ...

و اگه ...

اون وقت به نظرم خیلی خودخواهیه که از وضعیت خودمون انقدر گله و شکوه داشته باشیم ... که شاید بسیاری از مشکلات و به اصطلاح بد بختی های ما برای یه عده ای منتهای خوشبختیه ...!!!

 

 

  • ۹۴/۰۷/۱۳
  • مهدیه ...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">