دشمن شناسی

سوره توبه آیه 8: چگونه با مشرکان عهدشکن ، وفای به عهد توان کرد؟؟!!!! در صورتیکه آن ها بر شما ظفر یابند ، مراعات هیچ عهد و پیمان را نخواهند کرد و به زبان بازی ، شما را خوشنود می سازند!! در صورتی که در دل جز کینه شما ندارند و بیشتر آن ها فاسق و نابکارند!!!

دشمن شناسی

سوره توبه آیه 8: چگونه با مشرکان عهدشکن ، وفای به عهد توان کرد؟؟!!!! در صورتیکه آن ها بر شما ظفر یابند ، مراعات هیچ عهد و پیمان را نخواهند کرد و به زبان بازی ، شما را خوشنود می سازند!! در صورتی که در دل جز کینه شما ندارند و بیشتر آن ها فاسق و نابکارند!!!

مشخصات بلاگ
دشمن شناسی

حیلت رها کن عاشقا دیوانه شو دیوانه شو
و اندر دل آتش در آ پروانه شو پروانه شو

هم خویش را بیگانه کن هم خانه را ویرانه کن
و آنگه بیا با عاشقان هم خانه شو هم خانه شو

باید که جمله جان شوی تا لایق جانان شوی
گر سوی مستان می روی مستانه شو مستانه شو

چون جان تو شد در هوا ز افسانه شیرین ما
فانی شو و چون عاشقان افسانه شو افسانه شو

پروتکل 9 از پروتکل های 24 گانه یهود

يكشنبه, ۷ دی ۱۳۹۳، ۱۱:۴۳ ق.ظ

 

نقشه صهیونیسم برای تسلط بر دنیا

یهود معتقده برای اینکه برنامه هاش رو خوب تو کشورهای دیگه پیاده و اجرا کنه باید به خلق و خو و خصوصیات مردم اون کشور توجه بکنه و تا زمانی که افراد جوامع مختلف مطابق الگو و انگاره یهود تربیت نشن ، نمیشه بر اونها مسلط شد( نمونه بارزش رو تو کشور خودمون می تونیم ببینیم که اول سبک زندگی مردم ما رو تغییر دادن تا بتونن راحت تر تفکرات خودشونو تحمیل کنن!!!) با این روش کمتر از یک دهه میشه خلق و خوی سخت ترین افراد رو تغییر داد!

امروز اگر دولتی، مبارزه علیه یهود و سامی گرایی را شروع کنه این مبارزه لازم و ضروریه چون نیروهای اونها را آماده مبارزه نگه میداره!

اونها خودشون رو دیکتاتور معرفی میکنن و اعتقاد دارن که هیچ محدودیتی برای فعالیت هاشون وجود نداره به زودی کشتار وحشیانه ای رو آغاز می کنند و بر مرکب پیروزی سوار میشن(البته باید بازم این نکته رو ذکر کنم که این پروتکل ها حدودا 118 سال پیش پیدا شدن) و حربه هاشون برای انجام این کار حریصانه سوزاندن آدم ها، بی رحمانه انتقام گرفتن و سرسختانه کینه توزی کردن، هست( یادمه مستند بادهای شمالی رو دیدم که مربوط به جنگ 33 روزه لبنان و اسرائیل بود؛ سرباز اسرائیلی با خونسردی تمام داشت پیشنهاد می داد که کل فلان روستا رو بگیریم بسوزونیم!!!! )

بنا به تحریک یهود و افراد با نفوذی که در کشورها دارن ، ترور و وحشت همه جا رو فرا میگیره و تمام گروه ها من جمله سلطنت طلب، عوامفریب، سوسیالیست، آرمانگرا در خدمت اونها و برای اونها انجام وظیفه میکنن و تا زمانی که دولت ها و مردم به قدرتشون معترف و تسلیم نشن صلح رو به کشورها بر نمی گردونن!!( میبینید چه نگاهی به دنیا دارن انگار همه ش مال خودشونه و متاسفانه با اینکه خون مردم دنیا رو در طول قرن ها از "زمان حضرت موسی" با بهانه های بنی اسرائلیشون !! مکیدن اما اصلا سیرایی ندارن!!) 

در مواقع لزوم وارد سیستم های مدیریتی ، قانون گذاری ، انتخابات ، مطبوعات ، آزادی های شخصی و مهمتر از همه تعلیم و تربیت شده و فلسفه آزادی خودشون رو رواج میدن !

کاری می کنن که از قوانین مختلف در دنیا تفسیرهای متناقضی بشه و دولت ها دچار سردرگمی بشن و اما اگه دولت های غیر یهود از نقشه شون آگاه بشن و علیه اونها اقدام کنن از قبل فکر اون رو هم کردن و کاری میکنن که پشت هر انسان پرجرئتی بلرزه! در زیر زمین شهرهای بزرگ و پایتخت ها دالان های عظیمی حفر میکنن که در مواقع احساس خطر شهرها رو منفجر کننن!!!!!

 

برگرفته از کتاب پروتکل های یهود

  • ۹۳/۱۰/۰۷
  • مهدیه ...

آزادی

مطبوعات

یهود

نظرات  (۴)

مهدیه جان واقعا دستت درد نکنه شاید اینطوری هیچوقت دنبال خوندن این مطالب نمیرفتم ولی توفیق اجباری شد که اینجا بخونم.ممنونم ازت.
پاسخ:
سلام عزیزم
خواهش میکنم
امیدوارم این اطلاعات رو نگاه و قضاوتمون  تاثیر مثبتی بذارن!!
  • سامره فصیحی مقدم
  • سلام مهدیه عزیزم
    ممنونم از حضور و اظهارنظرتون
    چراغ خاموش، مخاطب همیشگی وبلاگتون هستم، اگرچه به دلیل ضیق وقت کمتر برای مطالب خوبتان نظر می نویسم
    واقعا خواندن این پروتکل هایی که منتشر می کنید، برایم جذاب و آموزنده است.
    متشکرم از شما
    یاحق
    پاسخ:
    سلام خواهش میکنم
    ممنون از لطفتون
    اشکالی نداره همین که مطالب خونده بشه و کنارش 5 دقیقه تفکر باشه کافیه، نیازی به نظر نیست.

    مطالب مفیدیه ،  دستت درد نکنه مهدیه جون .....

    با عث آگاهی میشه

     

    پاسخ:
    خواهش میکنم عزیز
    الان به جا آوردم شما رو خانمی!
    Thank God! Soonmee with brains speaks!
    پاسخ:
    thanks

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">