دشمن شناسی

سوره توبه آیه 8: چگونه با مشرکان عهدشکن ، وفای به عهد توان کرد؟؟!!!! در صورتیکه آن ها بر شما ظفر یابند ، مراعات هیچ عهد و پیمان را نخواهند کرد و به زبان بازی ، شما را خوشنود می سازند!! در صورتی که در دل جز کینه شما ندارند و بیشتر آن ها فاسق و نابکارند!!!

دشمن شناسی

سوره توبه آیه 8: چگونه با مشرکان عهدشکن ، وفای به عهد توان کرد؟؟!!!! در صورتیکه آن ها بر شما ظفر یابند ، مراعات هیچ عهد و پیمان را نخواهند کرد و به زبان بازی ، شما را خوشنود می سازند!! در صورتی که در دل جز کینه شما ندارند و بیشتر آن ها فاسق و نابکارند!!!

مشخصات بلاگ
دشمن شناسی

حیلت رها کن عاشقا دیوانه شو دیوانه شو
و اندر دل آتش در آ پروانه شو پروانه شو

هم خویش را بیگانه کن هم خانه را ویرانه کن
و آنگه بیا با عاشقان هم خانه شو هم خانه شو

باید که جمله جان شوی تا لایق جانان شوی
گر سوی مستان می روی مستانه شو مستانه شو

چون جان تو شد در هوا ز افسانه شیرین ما
فانی شو و چون عاشقان افسانه شو افسانه شو

پروتکل های شماره 7 و 8 یهود

پنجشنبه, ۲۷ آذر ۱۳۹۳، ۰۳:۳۵ ب.ظ

پروتکل های شماره 7 و 8 یهود

 

این پروتکل ها نقشه راه صهیونیسم در تسلط بر دنیا!!!!

خواست یهود اینه که در تمام کشورهای دنیا کارگران، سربازان، پلیس و تعدادی "سرمایه دار بزرگ" از آنان جانبداری کنند!

خواسته دیگه اونها ایجاد نظم یا بی نظمی در کشورهای غیر یهود هست که هر وقت بخوان با افراد ذی نفوذ خودشون دست به این کار بزنن (شما این افراد ذی نفوذ رو در اکثر کشورهای غربی و مسیحی و بالاخص مسلمان (مصر ، ترکیه ، عربستان ، قطر ...)می تونید پیدا کنید که گروهی از نمایندگان مجلس و افراد موثر رو یهودی ها تشکیل میدن ، در کشور خودمون هم از این دست افراد کم نیستن که خائنین محسوب میشن ، یا گروه سرمایه داران و سوداگران که با یک احتکار برای مثال دانه مرغ ، کل بازارش رو به هم ریختن ، یا نمونه های مشابه که کل اقتصاد یک مملکت به هم می ریزه !! یاد حرف چرچیل سیاستمدار انگلیسی افتادم که خبرنگاری ازش پرسید شما چطوری هند که اون سر دنیاست رو به استعمار خودتون در آوردین اما ایرلند که بغل گوشتونه نتونستین هنوز بعد از سال ها ضمیمه انگلیس بکنید و بریتانیای بزرگ رو تشکیل بدین؟! و چرچیل در جوابش حرف پر مغزی میزنه . میگه: اکثریت نادان و اقلیت خائن!!! حالا اگه واقعا اینو تو کشور خودت تطبیق بدی چه احساس بدی به آدم دست میده!!! هیچ کشوری تا خائن نداشته باشه استقلال و آزادیش رو از دست نمی ده!)
و این افراد باید با تمام مسائل جامعه ای که در اون نقشی ایفا می کنند آشنایی داشته باشند از جمله علایق، تمایلات، نارسایی ها ، نقاط ضعف و شرایط زندگی مردم!


در مرحله بعدی، با اعمال روش های سیاسی ، اقتصادی و ایجاد تعهدات مالی دولت ها رو به جون هم میندازن و یهود هم با زبان دیپلماسی و زیر پوشش درستکاری خودش رو به عنوان موافق مذاکرات و ترک مخاصمه نشون میده تا به عنوان منجی و خدمتگزار بشریت معرفی بشه!!!!!

گفتار و عمل سیاست مدار نباید هیچ وقت یکی باشه(قبلا هم گفتم که در مکاتب غربی و از جمله لیبرالیسم به هیچ عنوان اخلاق وجود نداره نه اخلاق سیاسی و نه ........در جایه دیگه خونده بودم که چرچیل در مورد جنگ جهانی دوم در مورد پیمان با ایران نوشته بود: اگر چه ما با ایرانی ها پیمان بسته بودیم، قرارداد داشتیم و طبق قرارداد نباید چنین کاری می کردیم ولی پیمان و وفای به عهد در مقیاس های کوچک درست است اما در سیاست وقتی پای منافع یک ملت در میان است این حرف ها موهوم است!!!
حالا چرا ما باید بعد از سال ها به استعمار پیر و امثلهم اعتماد کنیم و باهاشون مذاکره داشته باشیم در حالی که اونها در نهایت پستی و خیانت هستن و برای ما ارزشی قائل نیستن!!!!! )


و دوباره تاکید بر تسلط بر دولت ها وجهت دادن به افکار و اذهان عمومی از طریق مطبوعات دارن!!(که این خودش یه مبحث جدا و گسترده ای هستش)


معتقد هستند که باید پیچیده ترین واژگان حقوقی رو از کتاب های حقوقی برداشت کرد و درسته که استعمال بعضی از این واژه ها در صحنه جهانی غیر موجه و عاقلانه نیست اما باید در قالبی زیبا بر اساس اصول اخلاقی ، متعالی جلوه کنند!
و در پایان اشاره به این موضوع دارن که تمام اقتصاددانان دنیا رو به خدمت خودشون در میارن تا اقتصاد دولت های غیر یهود با اصول اقتصادی ، بانکداری و سرمایه داری یهود بچرخه (که در کشور ما هم به همین روش میچرخه!!!!)

برگرفته از کتاب پروتکل های یهود

  • ۹۳/۰۹/۲۷
  • مهدیه ...

لیبرالیسم

یهود

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">