دشمن شناسی

سوره توبه آیه 8: چگونه با مشرکان عهدشکن ، وفای به عهد توان کرد؟؟!!!! در صورتیکه آن ها بر شما ظفر یابند ، مراعات هیچ عهد و پیمان را نخواهند کرد و به زبان بازی ، شما را خوشنود می سازند!! در صورتی که در دل جز کینه شما ندارند و بیشتر آن ها فاسق و نابکارند!!!

دشمن شناسی

سوره توبه آیه 8: چگونه با مشرکان عهدشکن ، وفای به عهد توان کرد؟؟!!!! در صورتیکه آن ها بر شما ظفر یابند ، مراعات هیچ عهد و پیمان را نخواهند کرد و به زبان بازی ، شما را خوشنود می سازند!! در صورتی که در دل جز کینه شما ندارند و بیشتر آن ها فاسق و نابکارند!!!

مشخصات بلاگ
دشمن شناسی

حیلت رها کن عاشقا دیوانه شو دیوانه شو
و اندر دل آتش در آ پروانه شو پروانه شو

هم خویش را بیگانه کن هم خانه را ویرانه کن
و آنگه بیا با عاشقان هم خانه شو هم خانه شو

باید که جمله جان شوی تا لایق جانان شوی
گر سوی مستان می روی مستانه شو مستانه شو

چون جان تو شد در هوا ز افسانه شیرین ما
فانی شو و چون عاشقان افسانه شو افسانه شو

پروتکل های 24 گانه یهود قسمت 5

يكشنبه, ۱۸ آبان ۱۳۹۳، ۰۹:۲۵ ب.ظ

این پروتکل ها ، نقشه راه صهیونیسم در تسلط بر دنیا!!

 

جهت دادن به فکر و اندیشه مردم غیر یهود به کمک سخن پردازی و تئوری های وسوسه انگیز متخصصان و مدیران یهود هست. برای فریب مردم باید قیافه یک آزاد اندیش رو به خودشون بگیرن و از احزاب، آزادی و هر نوع گرایش فکری (تاکید بر هر نوع) طرفداری کنن و انقدر سخن پراکنی کنن تا مردم دلسرد بشن. باید مردم رو در حالت سرگردانی نگه داشت و  انقدر مطالب ضد و نقیض گفت تا مردم تنها راه رهایی رو ، نداشتن عقیده و اطلاعات سیاسی بدونن و این یکی از رموز مملکتداریشونه!!(به گفته هاوارد گوردون تهیه کننده صهیونیست آمریکایی:" مردم آمریکا غیر سیاسی ترین مردم در بین کشورهای پیشرفته هستن"!! به این دلیل که فضای رسانه ایشون خیلی مسموم هست!!)

مدعی هستند که در تجزیه تحلیل امور ، محاسبات دقیق مالی ، طرح برنامه های سیاسی و حس همکاری با یکدیگه رقیبی ندارند!!

احتمال میدن که مردم دنیا در دوره ای با هم سازش کنن اما معتقد هستند که مردم رو طوری به جون هم انداختند که به همدیگه بدگمانند و این سازش گذراست و این نفرت ناشی از تعصبات مذهبی و نژادی در طول 2000 سال گذشته است(مخصوصا در آفریقا و آسیا برای بهره کشی از منابع و معادنشون)!! در نتیجه هیچ گروهی علیه صهیونیسم پشتیبانی نخواهد داشت!

در ادامه به قدرت و دستهای پنهان خودشون اشاره دارن و میگن :" پیامبران ما گفته اند ما قومی هستیم که به وسیله خدا برگزیده شدیم تا فرمانروای مردم سراسر دنیا باشیم ! خداوند به ما هوش و ذکاوت سرشار عطا کرده و کفایت و لیاقت آن را داریم که مسئولیت رهبری مردم دنیا را به انجام برسانیم! البته اقوام دیگر هم هوش و ذکاوت دارند اما تازه به دوران رسیده هایی هستند که حریف ما نمیشوند."


http://fararu.com/files/fa/news/1391/3/6/8093_188.jpg

بین احزاب رو چنان نفاقی ایجاد میکنن که امکان هیچ گونه تشریک مساعی نداشته باشن(نمونه بارزش در کشور خودمون که بیشتر احزاب با بازی های سیاسی لبخند رضایت دشمن رو فراهم میارن)!

مردم غیر یهود هیچ نوع خلاقیت و ابتکاری نباید داشته باشن چون دولت یهود رو به خطر میندازه در نتیجه نطفه خلاقیت در ذهنشون باید خفه بشه.

 و در انتهای پروتکل :" برخرابه های همه حکومتها (با تمام نقشه های انجام شده) ، ابرقدرت شیطانی خودمان را بنا می کنیم تا چنان قدرتی به هم بزند که مقهور هیچ یک از ملل دنیا نشود."

برگرفته از کتاب پروتکل های یهود

  • ۹۳/۰۸/۱۸
  • مهدیه ...

یهود

نظرات  (۱)

سلام واقعا همینطوره .کانالیزه کردن افکار سبک زندگی ....مردم دنیا  کاری که  سالها ست انجام میدن از طریق رسانه ها مختلف .مردم دنیا بخصوص مردم اروپا رو خواب کردن حتی کم کم دینو از زندگی انها حذف کردن .......
پاسخ:
با سلام
وقتی تنها تغذیه فکری مردم از طریق رسانه اس، صاحبان رسانه که اکثرا هم یهودی های دو آتشه هستن هر چی رو که بخوان از طریق ضمیر خودآگاه یا ناخودآگاه به خورد ملت ها میدن
مخصوصا معتقدم اثرپذیری ضمیر ناخودآگاه بیشتره ، طوری مردم رو مسخ و شرطی میکنن که خود شخص هیچ وقت متوجه اش نمیشه مگر اینکه سواد رسانه ایش رو ببره بالا!!!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">