دشمن شناسی

سوره توبه آیه 8: چگونه با مشرکان عهدشکن ، وفای به عهد توان کرد؟؟!!!! در صورتیکه آن ها بر شما ظفر یابند ، مراعات هیچ عهد و پیمان را نخواهند کرد و به زبان بازی ، شما را خوشنود می سازند!! در صورتی که در دل جز کینه شما ندارند و بیشتر آن ها فاسق و نابکارند!!!

دشمن شناسی

سوره توبه آیه 8: چگونه با مشرکان عهدشکن ، وفای به عهد توان کرد؟؟!!!! در صورتیکه آن ها بر شما ظفر یابند ، مراعات هیچ عهد و پیمان را نخواهند کرد و به زبان بازی ، شما را خوشنود می سازند!! در صورتی که در دل جز کینه شما ندارند و بیشتر آن ها فاسق و نابکارند!!!

مشخصات بلاگ
دشمن شناسی

حیلت رها کن عاشقا دیوانه شو دیوانه شو
و اندر دل آتش در آ پروانه شو پروانه شو

هم خویش را بیگانه کن هم خانه را ویرانه کن
و آنگه بیا با عاشقان هم خانه شو هم خانه شو

باید که جمله جان شوی تا لایق جانان شوی
گر سوی مستان می روی مستانه شو مستانه شو

چون جان تو شد در هوا ز افسانه شیرین ما
فانی شو و چون عاشقان افسانه شو افسانه شو

پروتکل های یهود قسمت 4

دوشنبه, ۲۸ مهر ۱۳۹۳، ۰۴:۳۱ ب.ظ

متذکر میشم که از این پروتکل ها به مثابه قوانین و نقشه راه صهیونیست ها برای سلطه بر کل دنیا استفاده میشه!!!!

خلاصه پروتکل 4

یهود معتقده که هر حکومتی از آغاز چند مرحله رو میگذرونه، تو مرحله اول ثبات نداره ، در مرحله بعدی به شکل عوام فریبانه عمل میکنه ، بعد از اون آنارشیسم(هرج و مرج) به وجود میاد که منجر به حکومت استبدادی میشه!!
و در عین حال میگه که حکومت مطلقه ای که به صورتی قانونی در اومده و خودش رو در برابر مردم مسئول و متعهد می بینه و استراتژی مشخصی داره با حکومت استبدادی متفاوته!!

اما اینکه حکومت استبدادی تلاش داره ظاهر خودش رو بپوشونه که به کمک دست های پنهان و سازمان های مخفی اداره میشه و ادعا می کنن که اون دست های پنهان ، خودشون هستن و چه کسی جرئت برخورد با این قدرت نا محسوس رو داره؟؟!!!

فراماسونرهای (انجمن های مخفی صهیونیسم در کل دنیا، بنیان 1717) غیر یهود در خدمت اون ها هستن اما از برنامه های سرّی شون بی خبر که همیشه نا شناخته باقی می مونه!!

اعتقاد به خدا باید متزلزل بشه

مخصوصا اگه آزادی مبتنی بر خداپرستی باشه ، با برابری و انسان دوستی پیوند داشته باشه ، به رفاه عمومی صدمه ای نزنه و در اقتصاد هم جایگاهی داشته باشه ، حتما باید با این آزادی و خداپرستی مقابله و نیاز های مادی جایگزین بشه، مگر اینکه اعتقاد به خدا باعث حکومتشون بر مردم بشه ، که در این صورت به تبلیغ اون می پردازن !!!(سیاست های کثیفشون واقعا شگفت آوره)

برای سلب قدرت اندیشیدن از مردم غیر یهود باید اون ها رو سرگرم صنعت و تجارت و منفعت طلبی کرد، و بعد به صنعت جنبه احتکاری داد که به بهای صنعتی شدن، بسیاری از زمین ها بی استفاده میشه تا به دست یهود بیفته!!

مصرف گرایی و ایجاد رقابت مادی و اقتصادی بین مردم ، باعث نارضایتی، سرخوردگی و نفرت مردم نسبت به مقامات مذهبی، سیاسی و اداری میشه که نقطه عطفی برای قیام علیه حکومت هاست!

قیامی علیه کسب ثروت نه اشاعه خوبی ها!!!

 

 

برگرفته از کتاب پروتکل های یهود

 

 

 

  • ۹۳/۰۷/۲۸
  • مهدیه ...

آزادی

یهود

نظرات  (۳)

  • علیرضا علی اکبری
  • سلام
    وبلاگ غنی و متنوعی داریددر صورت تبادل لینک اعلام فرمائید
    بصیر مدیر پایگاه مجازی حضرت جوادالائمه(ع)
    التماس دعا
    پاسخ:
    با سلام
    ممنون
    بله حتما
  • سامره فصیحی مقدم
  • سلام مهدیه جانم
    همچنان پای ثابت این پست ای مفید شما هستم.
    قلمتان همیشه رقصان باشد ان شالله
    یاحق
    پاسخ:
    سلام خانم فصیحی
    باعث افتخاره وقت میذارید و همیشه سر می زنید
    ممنون از لطفتون
    I’ll immediately take hold of your rss as I can not in finding your email suiiorbptscn hyperlink or newsletter service. Do you’ve any? Kindly allow me realize so that I could subscribe. Thanks.
    پاسخ:
    I have two:    l
    raha_s68@yahoo.com

    and

    m.sobhani.v@chmail.ir

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">