دشمن شناسی

سوره توبه آیه 8: چگونه با مشرکان عهدشکن ، وفای به عهد توان کرد؟؟!!!! در صورتیکه آن ها بر شما ظفر یابند ، مراعات هیچ عهد و پیمان را نخواهند کرد و به زبان بازی ، شما را خوشنود می سازند!! در صورتی که در دل جز کینه شما ندارند و بیشتر آن ها فاسق و نابکارند!!!

دشمن شناسی

سوره توبه آیه 8: چگونه با مشرکان عهدشکن ، وفای به عهد توان کرد؟؟!!!! در صورتیکه آن ها بر شما ظفر یابند ، مراعات هیچ عهد و پیمان را نخواهند کرد و به زبان بازی ، شما را خوشنود می سازند!! در صورتی که در دل جز کینه شما ندارند و بیشتر آن ها فاسق و نابکارند!!!

مشخصات بلاگ
دشمن شناسی

حیلت رها کن عاشقا دیوانه شو دیوانه شو
و اندر دل آتش در آ پروانه شو پروانه شو

هم خویش را بیگانه کن هم خانه را ویرانه کن
و آنگه بیا با عاشقان هم خانه شو هم خانه شو

باید که جمله جان شوی تا لایق جانان شوی
گر سوی مستان می روی مستانه شو مستانه شو

چون جان تو شد در هوا ز افسانه شیرین ما
فانی شو و چون عاشقان افسانه شو افسانه شو

پروتکل های 24 گانه یهود 3

يكشنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۳، ۰۳:۲۲ ب.ظ

باید یاد آور بشم که این پروتکل ها برای یهود(صهیونیسم جهانی) به منزله نقشه راه و قوانینی می مونه که برای سلطه بر کل دنیا استفاده میکنه!!!
بخونید و قضاوت با خودتون
خلاصه پروتکل 3 

صهیونیسم معتقده که موازین قانونی کشورهای جهان به زودی در هم می شکنه چون از همون آغاز تاسیس، اون ها رو با نوعی عدم تعادل ایجاد کرده! در این گونه جوامع رهبر مثل محوری می مونه که توسط درباریان احاطه میشه و اونقدر بر رهبر میشورند که در نتیجه رهبر از مردم که مایه قدرتشه فاصله می گیره و شکاف عمیقی بینشون ایجاد میشه که قدرت از هر دو جانب سلب میشه!!

برای اینکه قدرت طلبان از قدرتشون به نحو مطلوب استفاده نکنن ذهن اون ها رو از آزادی خواهی به سمت استقلال طلبی سوق میدن ، احزاب مختلف به وجود میارن و این احزاب رو ، رو در روی هم قرار میدن و دولت ها به صحنه مبارزات گلادیاتوری کشیده میشن تا بی نظمی و گسیختگی کل دنیا رو فرا بگیره!!!

(و به طور خیلی اتفاقی تو تمام دنیا و و دول مختلف، احزاب به دو گروه چپ و راست تقسیم میشه یا تو فوتبال به دو رنگ قرمز و آبی ، درسته منم معتقدم که سلایق و احزاب مختلف باعث پویایی تو جامعه میشه اما باید حواسمون جمع باشه که تو زمین دشمن و برای دشمن بازی نکنیم!!!)

زنجیر فقر محکم تر از زنجیر بردگی هست ، در قانون اساسی صهیونیسم حق رفاه مادی توده مردم به صورتی خیالی نه رئال گنجانده شده و هرگز به این قانون جامه عمل پوشانده نمیشه!!

در این پروتکل به این موضوع اذعان دارن که اگر هر فردی حق گفتن هر حرفی رو داشته باشه ، اگه هر روزنامه نگاری حق نوشتن هر مطلبی رو داشته باشه چه خوب چه بد، اگر هر کارگری از لحاظ اقتصادی خودکفا باشه و بدونه که قانون اساسی دولتش منافعش رو تامین نمی کنه ، پای صندوق رای نمیاد تا به عوامل یهود تو دنیا رای بده!!!

(حالا راحت میشه این موضوع رو تبیین کرد که تو اقتصاد لیبرالیستی که جامعه ما هم 100 سال هست که به اون گرفتار شده ، باید مردم فقیر باشن و فقیر بمونن !!!! با این تفکر، یهود در دنیا قائل به اریستوکراسی یا همون حکومت اشرافی هست ، چون اگه مردم از لحاظ مادی خودکفا باشن ، حرف رهبرانشون رو نمی خونن و نمیشه توده مردم رو کنترل کرد!!!

حالا میشه این موضوع رو روشن کرد که چرا بعضی آقایون با نقدینگی تو جامعه مخالف هستن(البته این فقط یه دلیلش هست))

در پشت صحنه، صهیونیسم ، نقش حامی کارگر رو بازی میکنه و زیر شعار همکاری، برابری و تشریک مساعی ، کارگران را به صف نیروهای جنگی سوسیالیسم، انارشیسم و کمونیسم میکشونه!!

و در ادامه میگه:در حکومت اشرافی ، با حمایت قانون از دسترنج کارگر ارتزاق می شد در نتیجه به سلامت و خوراک این قشر خوب رسیدگی میشد!! اما یهود نظر دیگری در مورد کارگران غیر یهود داره و میگه که به مرگ و میر غیر یهودیان فکر میکنه و قدرتشون در گرو گرسنگی و بیماری این قشر هست تا تسلط بیشتری داشته باشن!!!

در میان مردم حسد، نفرت و زیاده خواهی ایجاد میکنن تا زمانی که منجی موعود به سلطنت برسه و تاج شاهی به سر بذاره تا به کمک اون تمام موانع موجود در راه شاهنشاهی شون برداشته شه!!

در مدارس دولتی ، اطلاعات و دانش های پایه ای  چون تشریح خصوصیات روحی(روانشناسی) و حیات اجتماعی(جامعه شناسی) رو به غیر یهود می آموزند تا به اینها بقبولانند که افراد از لحاظ قابلیت ها و استعداد ها یکسان نیستند.

پذیرفتن اصل اختلاف ، تقسیم کار رو به تناسب استعداد به همراه داره و با توجه به این قضیه خود به خود تضاد طبقاتی ایجاد میشه !!! و به این ترتیب توده مردم می پذیرن که در برابر قانون یکسان نیستن!!!

بحران اقتصادی موجب نفرت غیر یهود و رکود صنعت میشه در این زمان یهود دست به اقدامات مخفیانه به کمک طلاهای انباشته خودش میزنه و آتش بحران اقتصادی رو شعله ور تر میکنه و مردم به خیابون ها میریزن برای نمونه از انقلاب کبیر فرانسه به رهبری خودشون نام میبره!

(لازم به ذکره که این پروتکل ها 1897 در بال سوئیس یافت شده و شاید قدمتی چند صد ساله داشته باشه چون از لیبرالیسمی صحبت به میون میاره که قدمتی 300 ساله داره ،و در اون زمان بحران اقتصادی مربوط به لیبرالیسم رو پیش بینی میکنه !!)

در جوامع غیر یهود حرف از رفاه و برابریه اما گفته نمی شه که فقط در سایه حکمرانی یهود وحدت میسر میشه!! ، امر به مردم مشتبه میشه و درستکار محکوم و خائن تبرئه میشه!!!

 

برگرفته از کتاب پروتکل های یهود

 

  • ۹۳/۰۶/۳۰
  • مهدیه ...

لیبرالیسم

یهود

نظرات  (۱)

سلام
مطالب خوبی گذاشتی ولی تعجب میکنم چرا اینقدر بازدیدت کمه
می خوام یه روش خوب بهت معرفی کنم واسه بالا بردن بازدیدکنندگان وبلاگت
برو تو سایت 24 آی پی عضو شو بعد رو گزینه کسب امتیاز کلیک کن بعد امتیازات رو به وبلاگ خودت اختصاص بده بعد می بینی که چجوری بازدید وبلاگت بالا میره حتما امتحان کن
اینم آدرسش
www.24ip.ir
پاسخ:
سلام ممنون از پیشنهادتون باشه
قصد فقط بازدید نیس همین که یه نفر بخونه و استفاده بکنه به همراه چند دقیقه تفکر این یعنی موفقیت

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">