دشمن شناسی

سوره توبه آیه 8: چگونه با مشرکان عهدشکن ، وفای به عهد توان کرد؟؟!!!! در صورتیکه آن ها بر شما ظفر یابند ، مراعات هیچ عهد و پیمان را نخواهند کرد و به زبان بازی ، شما را خوشنود می سازند!! در صورتی که در دل جز کینه شما ندارند و بیشتر آن ها فاسق و نابکارند!!!

دشمن شناسی

سوره توبه آیه 8: چگونه با مشرکان عهدشکن ، وفای به عهد توان کرد؟؟!!!! در صورتیکه آن ها بر شما ظفر یابند ، مراعات هیچ عهد و پیمان را نخواهند کرد و به زبان بازی ، شما را خوشنود می سازند!! در صورتی که در دل جز کینه شما ندارند و بیشتر آن ها فاسق و نابکارند!!!

مشخصات بلاگ
دشمن شناسی

حیلت رها کن عاشقا دیوانه شو دیوانه شو
و اندر دل آتش در آ پروانه شو پروانه شو

هم خویش را بیگانه کن هم خانه را ویرانه کن
و آنگه بیا با عاشقان هم خانه شو هم خانه شو

باید که جمله جان شوی تا لایق جانان شوی
گر سوی مستان می روی مستانه شو مستانه شو

چون جان تو شد در هوا ز افسانه شیرین ما
فانی شو و چون عاشقان افسانه شو افسانه شو

تحریف عاشورا و مهدویت

يكشنبه, ۲۶ مهر ۱۳۹۴، ۱۲:۰۴ ب.ظ

   دو واره آسمانه دیل پورابو

                  سیه ابرانه جیر مهتاب کورابو

    ستاره دانه دانه رو بیگیفته

                  عجب ایمشب بساط غم جورا بو  

 

با عرض تسلیت این ایام
 
و اما ...
در سال 1986 یعنی در اوج پیروزی های رزمندگان اسلام در جبهه مقاومت علیه استکبار جهانی ، فرانسیس فوکویاما (فیلسوف پرآوازه آمریکایی و استاد در رشته اقتصاد سیاسی بین الملل که هم اکنون در دانشگاه جان هاپکینز واشینگتن به تدریس اشتغال دارد) در کنفرانسی در اورشلیم تحت عنوان " بازنشناسی هویت شیعه " که توسط صهیونیستها برگزار شد ، گفت  شیعه پرنده ایست که افق پروازش خیلی بالاتر از تیرهای ماست ، پرنده ای که دو بال دارد ، یک بال سبز و یک بال سرخ ، بال سبز این پرنده همان مهدویت و عدالتخواهی اوست ، چون شیعه در انتظار عدالت به سر میبرد،  امیدوار است و انسان امیدوار هم شکست ناپذیر است و بال سرخ شیعه، شهادت طلبی است که ریشه در کربلا دارد و شیعه را فنا ناپذیر کرده است...!

او همچنین گفت : نمی توانید انسانی را تسخیر کنید که مدعی است کسی خواهد آمد که در اوج ظلم و جور ، دنیا را پر از عدل و داد خواهد کرد . شیعه با این دو بال ، افق پروازش خیلی بالاست و تیرهای زهر آگین سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، فرهنگی ، اخلاقی و .... به آن نمی رسد.
از نظر فوکویاما شیعه بعد سوم هم دارد که بسیار مهم است . این پرنده ،  زرهی به نام ولایت پذیری بر تن دارد . در بین کلیه مذاهب اسلامی ، شیعه تنها مذهبی است که نگاهش به ولایت فقهی است . یعنی فقیه می تواند ولایت داشته باشد . این نگاه ، برتر از نظریه نخبگان افلاطون است .

وی راه برخورد با این جریان را تضعیف ولایت فقیه می داند. او می گوید در صورت تضعیف ولایت فقیه، رفاه طلبی جای شهادت طلبی را می گیرد و پس از آن اندیشه عدالتخواهی و انتظار نیز از جامعه رخت بر می بندد.

 

برگرفته از سایت  http://www.valiasr-aj.com

http://www.tebyan.net

                                   *******************************

وقتی این جملات رو میخوندم داشتم به این فکر میکردم که غربی ها چقدر بهتر از ما، مکتب و ایدئولوژی تشیع رو میشناسند و در نتیجه راحت تر تحریف می کنند و توش دست می برند...!

به یک مبحثی از این تحریف در پست " شور حسینی در کنار شعور حسینی" (عاشورای پارسال) در مورد مداحی های مدرن !اشاره داشتم ...

اما ...

 عاشورا و مهدویت در مکتب ما لازم و ملزوم همدیگه هستند ... یعنی با واقعه کربلا قراره ما به مهدویت برسیم اما در نهایت تاسف دشمن در هر دو موضوع دست برده و در کنارش بعضی از عوام (یا جاهلانه یا عامدانه) هم دنباله ی اون رو گرفتن تا بیشتر از قبل مهر تائید، بر این تحریف ها خورده بشه ...!!!

در نتیجه تمام تلاشش برای اینه که دروغها و اکاذیبش در اذهان مردم جا بیفته ...! تو کتاب "نهضت حسینی" استاد مطهری در مورد روضه های دروغ خوندم که :

" اگر بخواهند روضه های دروغ را جمع کنند، شاید چند جلد کتاب پانصد صفحه ای شود...!!!"

برای نمونه به کتاب "روضه الشهدا" ی ملاحسین کاشفی اشاره داره و میگه:" کتاب او پر است از اکاذیب ... و متاسفانه بسیاری در مداحی و منبر از حرف های دروغ او برای گریاندن مردم استفاده می کنند ...!"

لغت روضه خوانی که در زبان ما رایج هست، هم از همین لغت مشتق شده ...!

و اما اینکه چرا دشمن دست میذاره رو این مباحث، چون ...

از واقعه عاشورا میترسه و برای همین با سوء استفاده از عوام ، عقاید خرافی و نادرست رو به اونها تزریق میکنه تا بتونه جلوی نفوذ و گسترش اون رو تو دنیا و خصوصا غرب بگیره ...!!

زهی تصور باطل ... زهی خیال محال ...

چرا که واقعه عاشورا برای همیشه حق رو از باطل جدا کرد ...!

در مورد مهدویت هم همینطور ...

برای نمونه اگه فیلم 300 رو دیده باشین که(هالیوود) علیه ایران ساخته بود ... در یک صحنه عجیبی یک سوارکار با لباس شرقی که بی شباهت به البسه عربی هم نیست و سوار بر یک اسب سفید و شمشیر به دست (بدون اینکه چهره اش دیده بشه) به سمت یکی از جنگجویان میره و با یه حرکت سرش رو از بدنش جدا میکنه ... و رد میشه و هیچ وقت معلوم نمیشه اون، کی بوده ...!!! 

نتونستم عکس صحنه اصلی رو پیدا کنم اما این مادر مرده مثلا خشایار شاه هست ...!!!!!!!!!!!!

 

و چه چیزی الان در ذهن شما تداعی میشه ...؟؟؟!

به این میگن یه تحریف بسیار هوشمندانه و زیرکانه برای اینکه ذهنیت مردم دنیا و حتی بسیاری از شیعیان رو در مورد امام زمان خراب کنه ...!!

چه اینکه خودم همیشه از قدیمی ها می شنیدم که میگفتن : بذار امام زمان بیاد، همه رو از دم تیغ میگذرونه ...!!!

پس این وظیفه مون هست که حقیقت رو پیدا کنیم و در اختیار بقیه قرار بدیم ... هر چند سخت و طاقت فرسا ...!

 

 

نظرات  (۲)

وقتی مهم ترین پایگاه شیعه شناسی در تل آویو هستش، پس قضیه خیلی هم ساده نیست!!

اونا برای از ریشه قطع کردن سراغ باورها و اصول میرن بعد ملت ما هنوز اندر خم یه کوچه ن! (عده ای)
و میخوان با این نگاه دنیا رو هم بدست بگیرن!


پاسخ:
بله حرفتون درست ...!
تو پست هایی که در مورد پروتکل های یهود گذاشتم ... طرح و برنامه شون برای دنیا یه خط مشی مشخصه !!!
شرح این هجران و این خون جگر                  این زمان بگذار تا وقت دگر
پاسخ:
بله البته ...!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">