دشمن شناسی

سوره توبه آیه 8: چگونه با مشرکان عهدشکن ، وفای به عهد توان کرد؟؟!!!! در صورتیکه آن ها بر شما ظفر یابند ، مراعات هیچ عهد و پیمان را نخواهند کرد و به زبان بازی ، شما را خوشنود می سازند!! در صورتی که در دل جز کینه شما ندارند و بیشتر آن ها فاسق و نابکارند!!!

دشمن شناسی

سوره توبه آیه 8: چگونه با مشرکان عهدشکن ، وفای به عهد توان کرد؟؟!!!! در صورتیکه آن ها بر شما ظفر یابند ، مراعات هیچ عهد و پیمان را نخواهند کرد و به زبان بازی ، شما را خوشنود می سازند!! در صورتی که در دل جز کینه شما ندارند و بیشتر آن ها فاسق و نابکارند!!!

مشخصات بلاگ
دشمن شناسی

حیلت رها کن عاشقا دیوانه شو دیوانه شو
و اندر دل آتش در آ پروانه شو پروانه شو

هم خویش را بیگانه کن هم خانه را ویرانه کن
و آنگه بیا با عاشقان هم خانه شو هم خانه شو

باید که جمله جان شوی تا لایق جانان شوی
گر سوی مستان می روی مستانه شو مستانه شو

چون جان تو شد در هوا ز افسانه شیرین ما
فانی شو و چون عاشقان افسانه شو افسانه شو

مهدویت و آخرالزمان 3

دوشنبه, ۱۱ خرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۵۹ ق.ظ

آنان که خاک را به نظر کیمیا کنند

                                       آیا بود که گوشه چشمی به ما کنند !

دردم نهفته به ز طبیبان مدعی

                                       باشد که از خزانه غیبم دوا کنند !

معشوق چون نقاب ز رخ بر نمی کشد

                                       هر کس حکایتی به تصور چرا کنند !

چون حسن عاقبت نه به رندی و زاهدیست

                                       آن به که کار خود به عنایت رها کنند !

بی معرفت مباش که در من یزید عشق

                                       اهل نظر معامله با آشنا کنند !

حالی درون پرده بسی فتنه می رود

                                       تا آن زمان که پرده بر افتد چها کنند !

حافظ دوام وصل میسر نمی شود

                                       شاهان کم التفات به حال گدا کنند !

 

                                    

چقدر هوس جمکران کردم !!

داشتم به این فکر میکردم که واستون جشن بگیریم واجب تره یا دعای امّن یجیب بخونیم و اضطرار و ...!!!

گفتم اضطرار

...

...

پیامبرمون گفته بود همون فتنه هایی که بر سر قوم بنی اسرائیل اومد ، سر ما مسلمونا هم میاد !!

اما ...

داره بدترش سر ما میاد !!  (چون خودمون نمی خواهیم اون اتفاق خوب بیفته ، مثل مردم میانمار که به جای مقاومت علیه ظلم بودیسم فقط فرار میکنن و در جنگل و کوه و دریا اجساد دسته جمعی شون پیدا میشه و تا علیه ظلم قد علم نکنن خدا هیچ کمکی نمیکنه ... این سنت الهی هس)

و اما .....
برنامه ای رو که غرب برای تجزیه خاورمیانه داشت  ، خوب داره اجراش میکنه!

همه کشورهای منطقه رو به هم ریخته ، سوریه ، عراق ، یمن ، بحرین ، لبنان ، .... افغانستان و پاکستان هم که سالهاست درگیر جنگ فرسایشی هستن!!

بعدی هم ایرانه که البته تمام معادلات غرب رو به اعتراف خودشون به هم ریخته !!

اون وقت بعضیا میگن چرا ایران باید بره تو سوریه و عراق بجنگه و هزینه بده !! اگه اینکارو نکنه که باید باهاشون تو ایران بجنگه که بنده خدا!!

البته این چیزیه که اونا میخوان که ایران مستقیم وارد جنگ بشه !

ایران با حکم اسلامی جهاد علیه ظلم برای طرفداری از مظلوم  ، بعد از انقلاب وارد جنگ شد (منظورم جنگ های نیابتی در منطقه هست!)

واسه همین اسرائیل و ایران علیه هم جبهه گیری کردن چون ایران اومده بود که برنامه سلطه بر جهان اسرائیل رو به هم بزنه ، برنامه ای که طبق پرچم اسرائیل از نیل تا فرات باید دست صهیونیسم بیفته چون براساس آخرین گزارش آماری شرکت نفت بریتانیا(بی.پی) در سال ۲۰۰۸ میلادی خاورمیانه ۳/۷۵۵ میلیارد بشکه نفت ذخایر اثبات شده قابل بازیافت را در اختیار داره که ۶۱ درصد ذخایر جهانی نفت را در بر می‌گیره !

بایدم بیاد در منطقه خاورمیانه و زمین های فلسطینی ها رو با شعار سرزمینی بی ملت برای ملتی بی سرزمین ، بگیره !!(چقدر هم که فلسطین بی ملت بود !! تو این  پست  به طور خلاصه گذاشتم که چطور زمین فلسطینی ها رو از چنگشون در آوردن)

غیر از این مطلب ، فلسطین محل تولد ادیان بزرگ الهی هست که بسیاری از پیامبران در اون مبعوث شدند و البته فراموش نشه که میخوان مسجدالاقصی رو خراب و هیکل سلیمان که نماد شاهنشاهی یهود هس ، بنا کنند (بماند که گفته شده در زیر این مسجد ثروت عظیمی ذخیره شده ، که میخوان به دستش بیارن البته برای من مستند نیس!)

فلسطین و خاورمیانه از منظر آخرالزمانی و ایدئولوژیکی هم بسیار مهم هس ، چون هم ما و هم تمام ادیان الهی به منجی اعتقاد داریم ! و در روایات تمام ادیان اون اتفاق بزرگ در خاورمیانه میفته و خطرناکترین ایدئولوژی برای اسرائیل ، مکتب تشیع هس ! چون تشیع (بعد از انقلاب ایران از حالت بالقوه به بالفعل در اومد!!) نه لیبرالیسم غرب رو قبول کرد نه کمونیسم شرق رو و با شعار نه غربی ، نه شرقی ، جمهوری اسلامی سر کار اومد !!

نکته جالب در مورد همین اتفاق بزرگ

...

...

در آمریکا 70 میلیون ایونجلیست شبانه روز برای ظهور منجی خودشون دعا می کنند ، ایونجلیست هایی که تفکر صهیونیستی دارن و میگن ، اسرائیل همون سرزمین صهیون در تورات هس و به همین دلیل باید فلسطین رو میگرفتیم و مردمش رو از اون سرزمین بیرون مینداختیم(و به شدت در شبکه هاشون علیه ایران و تشیع تبلیغ میکنن )!!(برگرفته از کتاب به بهانه مسیح )

و  اونوقت چرا ایران نبایستی با این تفکر خطرناک بعد از انقلاب مبارزه کنه ، در حالیکه خودش هم در خطره ؟؟!!!

یعنی ما بایستی اسرائیلو به حال خودش میگذاشتیم که به ایران کاری نداشته باشه؟؟! (با این تفکر خطرناک صهیونیستی که به اعتقاد خودشون هیچ مذهب و دینی نبایستی تو دنیا وجود داشته باشه و همه برده ما هستن) !!

در ضمن اینکه اسرائیل تا الان به ایران حمله نکرده بابت این نیس که عاشق چشم و ابروی ماست و دلش نمیخواد ، بلکه به خاطر تجربه ای هس که از دفاع مقدس ما داره که با کل دنیا در برابر عراق با دست خالی می جنگیدیم ، اما نتونستن یه متر از این خاک رو بگیرن!!

 

اسرائیل میدونه که ایران سر مرز و آب و خاکش با کسی شوخی نداره !!

واسه همین جنگ سرد ، جنگ نرم ، انقلاب مخملی ، جنگ های چریکی و ... رو با هم داره سر ایران اجرا میکنه !!

خداییش ما چی هستیم که هنوز این مملکت سرنگون نشده !!!!!!!!!!!!!!

به اینجا میگن شیعه خونه امام زمان علیه السلام !!!

  • ۹۴/۰۳/۱۱
  • مهدیه ...

آخرالزمان

امامت

مهدویت

یهود

نظرات  (۴)

سلام
متن خوب و قوی ای بود

حرفت قبول.
اما یه نکته ای هست که شما و همفکراتون به اون توجه نمیکنید. 
ایده آل گرایی و آرمان خواهی خوبه. منتها سعدی میگه:

به اندازه ی بود باید نمود
"پنجه بر شیر زدن و مشت بر شمشیر کار خردمندان نیست."
یه جای دیگه میگه:
"ضعیفی که با قوی دلاوری کند یار دشمن است در هلاک خویش." 
ببین، اگه جمهوری اسلامی بخواد نقشی که در آرمانش، یعنی آزادی فلسطین و از بین بردن اسراییله، رو پیاده کنه، باید اسباب و وسایلش رو هم اماده کنه.
در قرآن هم اومده : و اعدولهم ماستطعتم من قوه و ...
باید برای پنجه کردن با شیر، قدرت شیر رو داشته باشی وگرنه طبق گفته سعدی یاری کردی دشمن را در هلاکت خویش.
ایران در حال حاضر توان نظامی، اقتصادی، اجتماعی و منطقه ای رو برای اهداف آرمان خواهانه اش نداره. که اگه داشت شما به من بگو نرمش قهرمانانه یعنی چی؟
باید واقع نگر بود. عربستان چقدر حمله هوایی به یمن انجام داد. آیا ایران هم تونست حمله هوایی موثری بر علیه داعش انجام بده؟
وزیر امور خارجه ما با اجازه رهبری، برای آزاد کردن سه میلیارد از پول خودمون چقدر باید سرشو جلوی غربی ها خم میکرد و الکی لبخند میزد؟
مردم ما الان بنظرت چقدر امادگی و تحمل سختی رو دارن؟
محبوبیت ایران بنظرت الان در جهان اسلام چقدره؟ غیر از اینکه چهارمین جمعیت اعضای داعش همین فلسطینی هایی هستند که ما سنگشونو به سینه زدیم؟
بنظر من ایران برای رسیدن به اهداف منطقه ایش، باید سیاستش رو عوض کنه. باید دشمن رو بازشناسی کرد. باید بر اساس ظرفیت و توانمون مبارزه کنیم.













پاسخ:
ممنون
البته من برای حقانیت چیزی که گفتم (جسارت نشه )به حرف سعدی توجه نمی کنم
حرف خدا و مقتدای من واسم حجت هست !!!
ماهایی که معتقدیم، برای اون اتفاق بزرگ، ایران ، باید زمینه سازی می کرد ، و این کارو با تشکیل حکومت ولی فقیه انجام داد!!

ما با توجه به این آیه جلو رفتیم :

و نرید ان نمن علی الذین استضعفوا فی الارض نجعلهم ائمه و نجعلهم الوارثین

 آیه 5 سوره قصص

نمیدونم شما چقدر به نصرت و یاری خدا اعتقاد دارین که پیامبر هم با 313 نفر در جنگ بدر و با دست خالی پیروز شد در حالی که مشرکین از لحاظ نظامی و مالی و قوای نظامی چندین برابر سپاه پیامبر بودند اما چرا شکست خوردند؟؟!!!
ما به این آیه اعتقاد داریم :
ان تنصروالله ینصرکم و یثبت اقدامکم !!! (آیه 7 سوره محمد)

در ضمن شما در باره اسباب و لوازمش حرف زدین ، اولا چرا فکر می کنین ایران از منظر نظامی اونقدری پیشرفته نیس در حالیکه برای جنگ 33 روزه لبنان و 22 روزه غزه ، فقط چندین موشک معمولیشو برای حزب الله و حماس فرستاد !!!

و به اعتراف خود آمریکایی ها ، با یه جنگ فرضی در خلیج فارس تو همون چند ساعت اول ایران تمام ناو های جنگی آمریکا رو میزنه و چند هزار نفر نیروی نظامیش غرق میشن !!!!

در ضمن اگه توان نظامی دشمن رو انقدر بالاتر می دونین ......
یه سوالی ازتون دارم:
چرا اسرائیل در جنگ 33 روزه با لبنان با داشتن تانک های مرکاوا که خیلی به داشتنش می نازید و ادعا داشت که هیچ موشکی روش اثر نداره ، با چهار موشک معمولی حزب الله نسخه اش پیچیده شد؟؟؟و چنان شکست مفتضحانه ای از 2000 رزمنده حزب الله خورد ؟؟!!!!

سوال دوم:
چرا اسرائیل با این توان نظامی اش ، هنوز نتونسته بعد از شصت و خورده ای سال فلسطین رو کامل تصرف کنه و هنوز درگیر نوار غزه هس که مساحتش فقط 360 کیلومتره ، و بعد از این همه جنگی که داشت 22 روزه ، 8 روزه و 50 روزه نتونست همین یه ذره خاک رو بگیره؟؟!!!!
حتما این اسرائیل بوده که نخواسته بگیره (دلش سوخته !!!)وگرنه توان نظامیش رو داشته !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

در ضمن گفتین خدا تو قرآن گفته که باید  در برابر دشمن قوی بود!
میدونین یکی از فلسفه های داشتن 20 % غنی سازی اورانیوم چیه؟!! غیر از استفاده های علمی و ساخت بمب اتم
دقیقا مصداق همون آیه ای هس که گفتین!!
چرا؟
چون دشمن از شما میترسه و حساب می بره و فکر تجاوز هم نمیکنه !!! شما باید 20 % داشته باشین چه اینکه ما از لحاظ شرعی و منطقی داشتن بمب اتم رو محکوم می کنیم !!
 
در مورد نرمش قهرمانانه که مربوط به الان نیس و این صحبت ها به دهه هفتاد سال 1375 بر میگرده ، متن کاملش رو براتون میذارم بخونید ، قضاوت و تحلیلش با خودتون:

موضع، باید موضع قوی و متعرّضانه‌ای باشد. در همه‌ی مسایلی که دنیا به شما تعرّضی می‌کند و تلنگری می‌زند، مشت بزنید. این طوری خواهد بود که می‌توانید پیش بروید. البته مشت بزنید. گاهی نامه‌هایی برای ارسال به این طرف و آن طرف می‌آورند و می‌خواهند که من نظر بدهم. من حرفهای تندش را خط می‌زنم. آقای دکتر ولایتی می‌دانند. بعضی از تعبیراتی که الان مسؤولان سرِ زبانشان است و در سخنرانیهای خود، این‌جا و آن‌جا می‌گویند، من نه در زمان ریاست جمهوری به زبان می‌آوردم و نه حالا به زبان می‌آورم. نمی‌خواهم بگویم تندیهای بی‌وجه بکنید و بگویید: فلانی می‌گوید فحش بدهید. نخیر، اشتباه نشود. در مسائل دیپلماسی و در سخنرانی، در این‌جا و آن جا، نه من خودم اهل فحش دادن هستم و نه این را به دیگران توصیه می‌کنم. من می‌گویم: شما تیزتر از شمشیر و نرمتر از حریر و سخت‌تر از سنگ و پولاد باشید. واقعاً دیپلماسی، دیپلماسیِ میدان نرمشهای قهرمانانه است. نرم باشید؛ منتها نرمشی که تیز است. نمی‌گویم بروید بایستید بگویید مثلاً امریکای جنایتکار. غالباً وقتی تعبیرهای اینطوری در نامه می‌آید، من خط می‌زنم. نه نامه‌هایی که خودم می‌خواهم بفرستم - آن را که خودم می‌نویسم - بعضی از نامه‌هایی که بناست فرستاده شود و من باید رویشان اعلام موافقتی بکنم، وقتی پیش من می‌آید، این طور چیزها را من معمولاً حذف می‌کنم؛ چون دوست ندارم. این روش را توصیه نمی‌کنم؛ اما باید قرص بایستید و محکم باشید.۱۳۷۵/۰۵/۱۷

 

صحبت از حمله هوایی ایران کردید، اولا گفتم که ایران فعلا مستقیم وارد جنگ نمیشه چون چیزی هس که دشمن میخواد ، فقط جنگ نیابتی داره ، پس حمله هوایی هم منتفیه!

در مورد آزاد کردن 3 میلیارد ، بگین ببینم آقای ظریف با دیپلماسی خنده نتیجه ای هم گرفتن در این مورد؟!! اونم پولی که مال خودمون بود و از ما دزدیدنش !!

در طول تاریخ در توافق با ایران کدام یکی از دول غربی سر تعهداتشون موندن ؟؟!!

در جنگ جهانی دوم که ایران اعلام بی طرفی کرده بود ، چرچیل دیپلمات انگلیسی ، وقتی ازش پرسیده شد که چرا سر تعهداتون با ایران نموندین جواب داد: ما تا جایی که پای منافعمون وسط نباشه ، پای حرفمون می مونیم ، برای ما اخلاق در سیاست هیچ معنایی نداره !!

اون وقت ایران باید راستی آزمایی بشه یا غرب ؟!!! که در نهایت پست فطرتی هستن!! ضربه هایی که از انگلیس در تاریخ خوردیم از اسرائیل نخوردیم!!!!!!!!!!!!!!!!!!

اونوقت شما از کدوم سیاست حرف میزنین ؟!! لیبرالیسم؟؟!!

سیاست تجدید نظر با دشمن ؟؟!!

در ضمن مردم ما سال هاست دارن این سختی ها رو تحمل می کنن و با آزمون اقتصادی ، امتحان میشن !! یادتون باشه که بهتون گفتم تاریخ دوباره تکرار میشه و همه امتحان میشن چون سنت الهی هس تا  سره رو از ناسره جدا کنه !!!!!!!

شما حرف از داعشی بودن فلسطینی ها میزنین ، تعجبی نداره چون خیلی از ایرانی ها هم برای داعش و علیه تشیع می جنگن !! اینکه دلیل نمیشه فلسطینو که همون سرزمین موعود هس و از لحاظ استراتژیکی انقدر مهمه رو ، ولش کنیم!!
(در ضمن تو همین انزلی خودمون کلی تکفیری داریم که برای جلوگیری از تحرکاتشون ، همین نزدیک خونمون سپاه، گردان خالی کرده !!!!)

در ضمن محبوبیت ایران رو با 4 تا کانال ماهواره ای و اخبار اونوری نمی سنجم !!!
می بینم چقدر تفکر تشیع ایران و (علیه ظلم بودنش) تو دنیا جا افتاده !!!
این رو  موفقیت میدونم !!
 یعنی اینکه بحرینی ها از انقلاب ایران یاد گرفتن و شعار هیهات من الذله سر دادن و گفتن : الشعب یرید اسقاط آل خلیفه !!
و آمریکایی ها در وال استریت همین شعار و استفاده کردن و گفتن :
الشعب یرید اسقاط وال استریت
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
این یعنی موفقیت ......



مطئنی که ایران وارد جنگ نشده!؟ پس این همه شهدای مدافع حرم که هر روز داره از سوریه میاد ماله کدوم کشور هستن!؟
آقای امیر پوردستان در جلسه مجلس اعلام کردند نیروی زمینی در عمق چهل کیلومتری خاک عراق با داعش درگیر شده.
به هر روی
امیدوارم سیاست های ایران توی منطقه که باعث متحد کردنه تمام دشمنان منطقه ای و فرامنطقه ای بر علیه ما شده باعث بخطر افتادن خاک و مال و ناموس این مملکت نشه!

روندی که در حال طی شدنه افق روشنی نداره!
پیشرفت داعش به سمت ایران شدت گرفته. دمشق در حال سقوطه، وضعیت اقتصادی بحرانیه! خدا به مردم ایران رحم کنه!!!








پاسخ:
اولا شما متن منو خوب نخوندین
چون من گفتم ایران مستقیم وارد جنگ نشده (اعلام علنی)
بارها اشاره کردم جنگ نیابتی !!!!!!
و منکر شهدای مدافین حرم هم نشدم!!! چون غیرت بچه های ما اجازه نمیده که به اهل بیت تعرض بشه!!
در ضمن خاک و مال و ناموس ما سال هاست که مورد تهاجم هست!!
مال امروز نیست!!!
چه با تهاجم فرهنگی چه با جنگ نرم و سرد و ....
وضعیت اقتصادی در کل دنیا بحرانیه و ایران هم داره چوب اقتصاد لیبرالیستی خودش رو که دهه 70 انتخاب کرد، میخوره !!!
(فرانسیس فوکویامای آمریکایی (ژاپنی الاصل) از متفکرین غربی خودش اعتراف به فروپاشی تفکر لیبرالیستی در آمریکا کرده و گفته دیگه ما هیچ تفکر جایگزین نداریم و چه باید کرد؟؟؟!!!)

خدا ، اگه مردم خودشون بخوان رحم میکنه
بسته به بصیرت مردم داره!!!!!
و البته جواب سوالامو ندادین!
میدونی چرا غرب و بخصوص امریکا و پشت پرده اسراییل، تمام همتشون رو گذاشتن که جلوی دستیابی ایران رو به بمب اتم بگیرن؟
مهدیه خانوم، بمب اتم شوخی نیست! اگه کشوری بمب اتم داشته باشه هیچ کشوری دیگه جسارت تعرض به اون رو نداره!
بمب اتم یعنی تامین امنیت کامل. فک میکنی امریکا برای چی به کره شمالی حمله نمیکنه!
بنابراین تهدید یک کشوری که بمب اتم داره توسط کشوری که بمب اتم نداره یعنی بی عقلی محض! خدا هم به انسان عقل داده!
درباره قدرت نظامی ایران صحبت کردید. سربسته به شما میگم، شما مطلقا در خصوص مسائل نظامی اطلاعات ندارید و مسائلی که عنوان میکنید تحت تاثیر رسانه هاست. بیشتر هم ادامه نمیدم چون صلاح نمیدونم توی این زمینه حقایقی عنوان بشه
از تاریخ و تکرارش صحبت کردی
با یه مرور کوچیک روی تحولات عراق بعد از جنگ تحمیلی، کاملا میشه متوجه حرکت غرب برای ضربه زدن به ایران بشی.
اونجاییکه غرب با تحریم اقتصادی اول عراق قوی اون دوران رو ضعیف کرد و بعد با یه بهونه واهی و با یه حمله سبک، بدون مقاومت حکومت بعث رو از بین برد و عراق اشغال شد. 
فقط امیدوارم اون بلایی که سر ملت عراق اومد و همچنان ادامه داره، سر ملت ایران نیاد. 
پاسخ:
اون وقت نظر شما چیه ؟ ایران بمب اتم داشته باشه یا نداشته باشه؟؟!!

باشه من درباه مسائل نظامی (به قول شما البته!!) اطلاعاتی ندارم!!!
ولی بازم جواب هیچ کدوم از سوالای منو ندادین!!!!!!
من با ادله و مستند براتون حرف زدم ولی شما فقط سطحی  صحبت میکنین که اصلا قانع نشدم!!!!
البته منم نمیخوام زورکی شما رو قانع کنم !!!!

در ضمن بهتون بگم حمله به عراق دو سال طول کشید !!!
شروع بهانه ها که از 2001 (واقعه 11 سپتامبر) تا 2003 که شروع حمله بود !!
و میدونین با چه دستاویزی تونستن نسخه عراق رو تو چند روز بپیچن که به قول شما عراق دیروز رو قوی تر از ایران امروز میدونید!! ؟؟
اینکه بهانه ساخت بمب شیمیایی و هسته ای عراق رو گرفتن و بعد مجبورشون کردن که بیان بر تمام بخش های نظامی عراق نظارت داشته باشن !!!

همین کاری که با ایران میخوان بکنن که رهبری نمیذاره !

چون به تمام نقاط حساس عراق دسترسی داشتن مثل نظامی ، پالایشگاه ، برق و .... و همه رو تو چند روز اول زدن ناکوت کردن!!
که البته این جنگ بهانه بمب اتم و ... بود چون میدونستن عراق تا 500 سال دیگه نفت داره!!!!
این اتفاق برای ایران نمی یفته البته اگه مردم ایران درس عبرت بگیرن از تاریخ!!

که البته هر کسی هم تاریخو از منظر خودش تفسیر می کنه!!!!!!!!

بنظر نه من قانع میشم نه شما ! :) 

ان شاء الله ! هر چی خیره پیش بیاد

یا حق


پاسخ:
ایرادی نیس !!
تو همین زد و خوردای فکری آدم رشد میکنه !!!
لازم نیس که حرف هم رو بپذیریم!!
حرفای همو میشنویم و سبک سنگین میکنیم ، تحلیل میکنیم !!
ان شا الله که خیر باشه !!
یا علی!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">