دشمن شناسی

سوره توبه آیه 8: چگونه با مشرکان عهدشکن ، وفای به عهد توان کرد؟؟!!!! در صورتیکه آن ها بر شما ظفر یابند ، مراعات هیچ عهد و پیمان را نخواهند کرد و به زبان بازی ، شما را خوشنود می سازند!! در صورتی که در دل جز کینه شما ندارند و بیشتر آن ها فاسق و نابکارند!!!

دشمن شناسی

سوره توبه آیه 8: چگونه با مشرکان عهدشکن ، وفای به عهد توان کرد؟؟!!!! در صورتیکه آن ها بر شما ظفر یابند ، مراعات هیچ عهد و پیمان را نخواهند کرد و به زبان بازی ، شما را خوشنود می سازند!! در صورتی که در دل جز کینه شما ندارند و بیشتر آن ها فاسق و نابکارند!!!

مشخصات بلاگ
دشمن شناسی

حیلت رها کن عاشقا دیوانه شو دیوانه شو
و اندر دل آتش در آ پروانه شو پروانه شو

هم خویش را بیگانه کن هم خانه را ویرانه کن
و آنگه بیا با عاشقان هم خانه شو هم خانه شو

باید که جمله جان شوی تا لایق جانان شوی
گر سوی مستان می روی مستانه شو مستانه شو

چون جان تو شد در هوا ز افسانه شیرین ما
فانی شو و چون عاشقان افسانه شو افسانه شو

پروتکل های یهود ... شماره 20

دوشنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۷، ۰۲:۱۵ ب.ظ

 

صندوق بین المللی پول

 

پروتکل ها، نقشه راه صهیونیسم در تسلط بر دنیا!

در ابتدای این پروتکل ، شاهنشاهی (خیالی) یهودیان و نوع حکومت داری شان در دنیا مورد بحث هست. اینکه فرمانروای خیالی آنها از خودش ثروت و اموالی نخواهد داشت چون قانونا همه اموال دولت در دسترسش قرار داره و اگه ثروت اندوزی کنه خودش رو متمایز ساخته و مالکیت فردی حاکم باعث اضمحلال مالکیت عمومی میشه ... داشتن قرابت با خانواده سلطنتی نبایست باعث حیف و میل اموال دولت بشه ...

      (دقت کنین که در اتوپیای یهود هم صحبت از ریاست جمهور منتخب مردم نیست ... بلکه صحبت از فرمانروا و خانواده سلطنتی هست ...!)

نکته بعدی (در اوتوپیای یهود) ، اینه که مالیات های سنگین برای قشر کم درآمد برداشته میشه چون معتقد هستند درغیر این صورت بذر انقلاب بین مردم فقیر کاشته میشه ...!

      (یه نکته رو لازم میدونم بگم که در دنیای واقعی و مکتب لیبرالیسم و امپرالیسم دقیقا برعکس این موضوع صادقه و صهیونیسم جهانی معتقده مردم رو باید فقیر نگه داشت تا همیشه محتاج باشن و نتونن اعتراض کنن ...! )

و اما مالیات های تصاعدی بر دارائی از ثروتمندان جامعه گرفته میشه چون باید بدونند که وظیفه دارند قسمتی از دارایی خودشون رو در اختیار دولت بذارند ... چون اخذ مالیات از ثروتمند مانع تراکم ثروت میشه و این امر تا امروز عامل متعادل کننده و نگه دارنده دول غیر یهود بوده ...

      (اما در دنیای واقعی نسخه دیگری رو می پیچند و خود یهودی ها از این قانون مبرّا هستند ...!)

تاسیس دیوان محاسبات و نظارت دولت بر دارایی مانع از غارت قانونی میشه ... و اصلاحات اجتماعی باید از بالا صورت بگیره ...

اما به کمک منابع مالی برای گردش پول در بازار کارهای عام المنفعه انجام می شود ...و منافع طبقه کارگر با منافع دولت و سلطنت پیوند میخورد ...!

 

و اما ... مقرراتی که توسط خود صهیونیسم اجرا نمی شود ...!

برنامه اقتصادی ای که صهیونیسم برای دولت های غیر یهود در واقعیت طراحی کرده اینه که با خارج کردن پول ، غیر یهودیان رو با بحران اقتصادی مواجه میکنند . بار مالی آنها سنگین شده و دولت ها برده سرمایه میشن . تمرکز صنعت دست عده ای قرار میگیره که شیره ملت ها و دولت ها رو میکشن و طلا به عنوان پشتوانه پول نمی تونه نیاز روز افزون به پول رو ارضا کنه ...

البته در این پروتکل اعتراف میکنند که طلا رو از گردش خارج کرده و به سود خودشون برداشته اند. 

      (در دنیای واقعی هم آمریکا بدون پشتوانه طلا، دلار چاپ میکنه که به اعتراف مایکل مالونی سازنده مستند رازهای پول ، یک مشت کاغذ و زباله بیشتر نیست و آمریکا _با اقتصاد در حال فروپاشی_ به کمک دلار فقط تورم رو به کشورهای استفاده کننده دلار صادر میکنه ، که متاسفانه دولت و ملت ما هم براش سر و دست میشکنند ... ببینید کِی بشه که ارزش دلار کاملا سقوط کنه و عده ای بدبخت بشن ...!)

و اما در ادامه برنامه های یهود برای فروپاشی اقتصادی دیگر ملت ها اینه که دگرگونی هایی رو به وسیله عوامل صهیونیسم (در سراسر دنیا) در موسسات غیر یهود ایجاد میکنند که دولت ها دچار بی نظمی و ابهام در امور مالی شده که در بودجه تاثیر گذاشته و سال به سال 50% به بودجه شان اضافه و در نتیجه خزانه خالی میشه و ورشکسته میشوند و برای پرداخت دیون خود مجبورند دست تکدی به سوی بانک های یهود (نظیر صندوق بین المللی پول... که از آن به صندوق باج گرفتن یاد میشه ...!) دراز کنند... و دولت ها هر روز مقروض تر از قبل ...

 

                                                                        برگرفته از کتاب پروتکل های یهود

  • ۹۷/۰۳/۲۱
  • مهدیه ...

کنترل ذهن

یهود

نظرات  (۶)

پست جالبی بود
متاسفانه چه راحت بازی میدن مردم رو 
و مردم هم چه راحت بازی میخورند
پاسخ:
بله ... مردم که چه عرض کنم ... مسئولین و اندیشمندان رو هم بعضا راحت بازی میدن ...!!
تحیلیل بسیار خوبی بود..

استفاده کردیم..
پاسخ:
ممنون ... ان شاالله که مفید فایده دوستان باشه ...
سلام  و تشکر از معرفی کتاب پروتکل های یهود ...
کتابی نیز به اسم دنیا بازیچه یهود نوشته :سیدمحمدحسینی شیرازی (ترجمه هادی مدرسی)هست که در این کتاب نویسنده سعی دارد خواننده را از تسلط تدریجی یهودیان و صهیونیست ها بر دنیا آگاه کند . نشانه ها و سوابق آن را بررسی کرده و این موضوع را به عنوان هشداری جدی مطرح می سازد. 
باتشکر مجدد
پاسخ:
سلام ... خوهش می کنم
ممنون از معرفی کتاب ...
کتاب "به بهانه مسیح" هم به قلم سعید زاهدی در مورد چگونگی شکل گیری مسیحیت صهیونیستی هست که اونم در نوع خودش جالبه...
سلام. 
یهود برای سالهای سال برنامه ریزی کرده و برای سالهای سال، کار کرده. تازه داریم اینها رو میخونیم درحالیکه یهود در اتاق های فکرش داره به روش های شکست قیام امام مهدی در تفکر شیعه می پردازه.

خداقوت و ممنون از پست.
پاسخ:
بله .. امام خمینی میگفت اینا برای 100 سال آینده شون برنامه ریزی دارن ...!
  • بانک جامع اطلاعاتی صهیونیسم
  • بنظر من این پروتکل ها ساختگی و در جهت بزرگنمایی صهیونیسم هستند...
    پاسخ:
    البته این یکی از خدعه هایی هست که انجام میدن .. بنده قبلا هم شنیدم که گفته شده ساختگیه ... حتی اگه ساختگی هم باشه درش شکی نیست که این کارها رو انجام میدن ... ضمن اینکه محتوای بسیاری از پروتکل ها برنامه ای هست که بعد از رسیدن به سلطه جهانی هست ... نه حال حاضرشون ...
    در مورد مطالب و کتابای تاثیرگذار هم همین صحبت ها هست ... مثل مستر همفر یا مغز متفکر جهان شیعه و ... که میگن ساختگیه ... همین باعث شده به این نتیجه برسم که اتفاقا چیزی هست که میخوان در عموم دیده نشه و در نطفه خفه کنند.
    سلاااام بر همه


    یکمی باهاتون حرف داریم....

    درباره ی محفل قرآنی مون...

    منتظریم
    تشریف بیارید اینجا: 
    http://azf06.blog.ir/post/1246

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">