دشمن شناسی

سوره توبه آیه 8: چگونه با مشرکان عهدشکن ، وفای به عهد توان کرد؟؟!!!! در صورتیکه آن ها بر شما ظفر یابند ، مراعات هیچ عهد و پیمان را نخواهند کرد و به زبان بازی ، شما را خوشنود می سازند!! در صورتی که در دل جز کینه شما ندارند و بیشتر آن ها فاسق و نابکارند!!!

دشمن شناسی

سوره توبه آیه 8: چگونه با مشرکان عهدشکن ، وفای به عهد توان کرد؟؟!!!! در صورتیکه آن ها بر شما ظفر یابند ، مراعات هیچ عهد و پیمان را نخواهند کرد و به زبان بازی ، شما را خوشنود می سازند!! در صورتی که در دل جز کینه شما ندارند و بیشتر آن ها فاسق و نابکارند!!!

مشخصات بلاگ
دشمن شناسی

حیلت رها کن عاشقا دیوانه شو دیوانه شو
و اندر دل آتش در آ پروانه شو پروانه شو

هم خویش را بیگانه کن هم خانه را ویرانه کن
و آنگه بیا با عاشقان هم خانه شو هم خانه شو

باید که جمله جان شوی تا لایق جانان شوی
گر سوی مستان می روی مستانه شو مستانه شو

چون جان تو شد در هوا ز افسانه شیرین ما
فانی شو و چون عاشقان افسانه شو افسانه شو

من طلبنی وجدنی و من وجدنی...

جمعه, ۷ مهر ۱۳۹۶، ۰۳:۲۲ ب.ظ

 

 


من طلبنی وجدنی ... و من وجدنی عرفنی... و من عرفنی احبنی ... و من احبنی عشقنی ... و من عشقنی عشقه... و من عشقه قتله و من قتله فعلی دیته و من علی دیته فانا دیته...

 

پروردگار متعال به بندگانش میفرماید:

هر کس مرا طلب کند مرا می یابد ... و هر که مرا بیابد مرا می شناسد.. و هر که مرا بشناسد مرا دوست دارد... و هر که مرا دوست بدارد عاشقم می شود ... و آن که عاشقم شود عاشقش می شوم و هر که را که عاشقش بشوم او را می کشم و هر کس را بکشم خون بهای او به گردن من است و هر کس خون بهایش به گردنم باشد من خودم خون بهای او خواهم بود ...!

 


به همین گونه است که حسین علیه السلام را ثارالله میخوانند ...!

و راه او همین گونه است هر آنکه خواهد حسینی باشد ...

راه او راه عاشوراست ...

و واقعه عاشورا فهم نفهمیدن های روزگار است ...

فهم عباس بودن و زینبی بودن است ...

فهم تبری جستن از دشمنان خدا و تحت ولایت امام امروز  بودن است...

فهم مدافعین حریم ولایت است ...

فهم ندای هل من ناصر ینصرنی امام امروز است...

 

خوش به حال عباس های امروز (شهید حججی ها) که ندای امام شان را  لبیک گفتند ... امامی که عباس میخواهد برای بازگشتن ... عباس میخواد برای عاشقی کردن...

و رمز این عاشقی سربند " کلنا عباسک یا زینب" است ...!

 

 و اینجاست که عاشورا کلیدواژه ظهور می شود ...!

 

 

 

 

  • ۹۶/۰۷/۰۷
  • مهدیه ...

آخرالزمان

امامت

خدا

فهم

ولایت

نظرات  (۵)

کاش ماهم لیاقت خریدن را پیدا کنیم

دعا کنید
پاسخ:
ان شا الله ... خدا به قلب بنده هاش نگاه میکنه...
  • دانشجوی کلاس اول دبستان
  • سلام

    کاش ما هم توفیقش را داشتیم

    گناه سینه های روشنمان را لکه دار کرده است ...


    "باشد تا رستگار شویم"
    پاسخ:
    سلام ... توفیقش برای همه هست ... کمی همت میخواد...
    باشد تا رستگار شویم
  • عباس زاده
  • کاش فهممان بالا برود




    سلام علیکم
    عاقبتتون بخیر بحق حضرت ابوتراب
    پاسخ:
    سلام 
    ان شاالله
    ممنون ... متقابلا 
    ان شاالله ما هم این لیاقت رو داشته باشیم..

    سپاس..
    پاسخ:
    ان شاالله
  • بانک جامع اطلاعاتی صهیونیسم
  • جالب بود... نمیدونستم...
    پاسخ:
    بله

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">